  • 1. Data: 2002-06-25 20:11:43
    Temat: Millenium-Kredyt-Zgroza (dlugie)
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>

    Po przejrzeniu ofert bankow doszlam do wniosku, ze oferta Millenium
    bedzie dla mnie najlepsza (kredyt mieszkaniowy). Poniewaz mam
    znajomych w tym banku - tylko, ze w innym miescie - poprosilam o
    namiar na dobry oddzial. Poszlam zlozylam wszystkie dokumenty (pity,
    wypisy, operaty, opinie itp.- pokazna teczka). Zadaniem pani bylo
    skserowanie tego wszystkiego - trwalo to 5 dni roboczych. Caly czas
    powolywalam sie na znajomosci i przede wszystkim, ze mi sie spieszy. I
    tak 14 06 papiery pojachaly na Slask, a stamtad mialy jechac do W-wy.
    Duzy kredyt wiec tylko W-wa moze podjac decyzje kredytowa. Dzisiaj
    mieli to zrobic. Myslac, ze moge juz zyc spokojnie wstalam i
    telefon.... Millenium sie klania: papiery sa na slasku tam bedzie
    rozpatrzony kredyt??????????? Nie maja wladzy decyzyjnej w sprawie
    wysokich kredytow. Tak wiec reasumujac pani niekompetentna roztrzepana
    i nieslowna (za kazdym razem gdy mowila, ze zadzwoni to nie
    zadzwonila) Ludzie co to jest..... Moze ktos mi pomoze jakosc to
    popchnac?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-25 20:15:29
    Temat: Re: Millenium-Kredyt-Zgroza (dlugie)
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > i nieslowna (za kazdym razem gdy mowila, ze zadzwoni to nie
    > zadzwonila) Ludzie co to jest..... Moze ktos mi pomoze jakosc to

    Załóż Unikonto Premium. Tyle że to nie takie proste jak nie miałaś śr. salda za
    ost. 3 m-ce min. 10.000 zł lub za ost. m-c 50.000 zł :) Wtedy cała procedura
    idzie szybciej: jesteś jakby poza kolejnością.
    A tak poza tym - to w Millenium jest tak jak pisałaś i nie ma się co dziwić,
    zauważ, że np. reklamują sporo różnych ubezpieczeń - ale jak zapytasz (czasem
    nawet tylko o składkę!!!) - nikt nic nie wie.
    Pzdr.

  • 3. Data: 2002-06-26 06:02:23
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Po przejrzeniu ofert bankow doszlam do wniosku, ze oferta Millenium
    > bedzie dla mnie najlepsza (kredyt mieszkaniowy).

    Jak sama widzisz - oprocentowanie to jeszcze nie wszystko ...

    AO

  • 4. Data: 2002-06-26 07:42:49
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > zadzwonila) Ludzie co to jest..... Moze ktos mi pomoze jakosc to
    > popchnac?

    Skąd jesteś Zuziu?
    Pisałem już na grupie. Brałem Millekredyt. Od spotkania z doradcą do wypłaty
    kredytu 120 kpln minęło równo miesiąc.

    pzdr

    M.W. (W-wa)

  • 5. Data: 2002-06-26 09:40:10
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > >

    > Skąd jesteś Zuziu?
    > Pisałem już na grupie. Brałem Millekredyt. Od spotkania z doradcą do wypłaty

    Ale można nawet(!) w 2 tygodnie, a uwzględniając czas na wędrówkę przesyłek do
    W-wy - niecałe 3 tygodnie. Niestety, trzeba na pewno mieć U.Premium, dużo
    samozaparcia, czasu, cierpliwości i... wyrozumiałości dla dziwnych czasami
    życzeń Banku. Mówię o kredycie w konkretnej kwocie czyli ponad 100.000 PLN.

  • 6. Data: 2002-06-26 15:09:35
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > samozaparcia, czasu, cierpliwości i... wyrozumiałości dla dziwnych czasami
    > życzeń Banku. Mówię o kredycie w konkretnej kwocie czyli ponad 100.000

    Ode mnie wymagano tylko dokumentów i 2 tygodniowej cierpliwości. Konto w
    Millenium założyłem tydzień przed podpisaniem umowy kredytowej.

    pzdr

    M.W.