    From: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenium-Kredyt-Zgroza (dlugie)
    Date: Tue, 25 Jun 2002 20:11:43 GMT

    Po przejrzeniu ofert bankow doszlam do wniosku, ze oferta Millenium
    bedzie dla mnie najlepsza (kredyt mieszkaniowy). Poniewaz mam
    znajomych w tym banku - tylko, ze w innym miescie - poprosilam o
    namiar na dobry oddzial. Poszlam zlozylam wszystkie dokumenty (pity,
    wypisy, operaty, opinie itp.- pokazna teczka). Zadaniem pani bylo
    skserowanie tego wszystkiego - trwalo to 5 dni roboczych. Caly czas
    powolywalam sie na znajomosci i przede wszystkim, ze mi sie spieszy. I
    tak 14 06 papiery pojachaly na Slask, a stamtad mialy jechac do W-wy.
    Duzy kredyt wiec tylko W-wa moze podjac decyzje kredytowa. Dzisiaj
    mieli to zrobic. Myslac, ze moge juz zyc spokojnie wstalam i
    telefon.... Millenium sie klania: papiery sa na slasku tam bedzie
    rozpatrzony kredyt??????????? Nie maja wladzy decyzyjnej w sprawie
    wysokich kredytow. Tak wiec reasumujac pani niekompetentna roztrzepana
    i nieslowna (za kazdym razem gdy mowila, ze zadzwoni to nie
    zadzwonila) Ludzie co to jest..... Moze ktos mi pomoze jakosc to
    popchnac?

    pozdrawiam