    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium / Inteligo - kto winny? (dlugie)
    Date: Thu, 14 Nov 2002 19:33:53 +0100

    Użytkownik Marcin Kłos <q...@d...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...110
    .120.9...

    > 4 listopada zlozylem w Millenium zlecenie przelewu do Inteligo.

    > 0. Kto zawinil: Ja, Millenium czy Inteligo?

    IMO wszyscy.
    Inteligo zapewne, wbrew zapowiedziom, zaprzestalo obslugiwac stare numery.
    Jego wina.
    Millennium nie mialo w bazie nowych numerow i cos macilo.
    A najwieksza wina jest twoja...;-)
    Jak w starym dowcipie:
    - Dlaczego ojciec bil syna spotkanego przy stoliku z pokerzystami?
    - "Nie za to, glupku, zes zagral. Za to ze sie chciales odegrac."

    PKO BP przejelo Inteligo kilka (?) dni przed twoimi przygodami.
    Odrobina zimnej krwi po pierwszych nieudanych (maksimum dwoch) probach i sam
    bys doszedl, ze najprosciej poswiecic te 2,50zl za wyplate gotowki w Mille
    (albo 1,00zl za bankomat), isc do pierwszej lepszej ekspozytury PKO,
    bezprowizyjnie wplacic gotowke i po robocie.
    A ty ile tych prob zawziecie popelniles?
    I co ci z tego przyjdzie, jesli w koncu uznaja twoje racje (bo powinni) i
    zwroca koszty?
    Kto ci zwroci twoj czas?

    --
    Pozdrowienia