  • 1. Data: 2003-07-07 10:00:44
    Temat: [Millenet] udoskonalenia
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Od dzis millenet z poprawkami- takiego maila dostalem w korespondencji:

    4 lipca w systemie Millenet zostały dokonane następujące zmiany:
    - pole opisu przelewów krajowych powiększono do 140 znaków
    - na liście rachunków osobistych dodano kolumnę prezentującą zablokowane
    środki na rachunku
    - szczegóły rachunku uzupełniono o dostępne saldo, saldo bieżące oraz
    zablokowane środki
    - umożliwiono realizację przelewów z datą przyszłą do ZUS i Urzędu
    Skarbowego
    - dodano podstawowe szczegóły karty debetowej

    Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spełniają zgłoszone przez Was
    oczekiwania
    (...................)

    Sprawdzimy ile wałków jeszcze im zostało - nie chwalą się jakoś poprawieniem
    błedu w liczeeniu odsetek, więc pewnie nadal brak zaokrągania podczas
    liczenia odsetek (wynik ucinany do pelnych groszy nawet jak się kończy na
    0,99 grosza)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-07-07 12:33:30
    Temat: Re: [Millenet] udoskonalenia
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    (..................)
    > Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spełniają zgłoszone przez Was

    a o tym, ze od dzis w millenecie dla bylych klientow BiGBG saldo <= 2000 PLN
    jest nieoprocentowane to ani slowkiem sie nie zajakneli !!!!!!!!!!!
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-07 12:39:27
    Temat: Re: [Millenet] udoskonalenia - 0%
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad"
    > a o tym, ze od dzis w millenecie dla bylych klientow BiGBG saldo <= 2000
    PLN
    > jest nieoprocentowane to ani slowkiem sie nie zajakneli !!!!!!!!!!!

    przepraszam innych klientow Millennium, jeszcze bardziej dotknietych
    zmianami
    - dla nich 0% az do 5000zl albo na cale saldo (Millerachunek, Bajer, Indeks)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-07-07 14:43:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:
    > a o tym, ze od dzis w millenecie dla bylych klientow BiGBG saldo <= 2000 PLN
    > jest nieoprocentowane to ani slowkiem sie nie zajakneli !!!!!!!!!!!
    > *** blad ***

    Hehe w citi saldo mniejsze niz __50kzl__ tez ma 0%
    ;-)

  • 5. Data: 2003-07-07 16:21:06
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    PLN

    > Hehe w citi saldo mniejsze niz __50kzl__ tez ma 0%
    > ;-)

    cos czuje - ze to nowy trynd w polskiej rzeczywistosci siem objawia

  • 6. Data: 2003-07-07 17:03:09
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > Skarbowego
    > - dodano podstawowe szczegóły karty debetowej

    Hej, toż to krok w dobrym kierunku !
    Długich opisów bardzo mi brakowało...

    Pzdr

    K.

  • 7. Data: 2003-07-08 16:52:47
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    blad wrote:

    > 4 lipca w systemie Millenet zostały dokonane następujące zmiany:
    > - pole opisu przelewów krajowych powiększono do 140 znaków

    BTW: ile znaków maksymalnie może mieć eliksir?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-07-08 19:00:10
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <beesj6$2cbs$1@foka1.acn.pl>, Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > BTW: ile znaków maksymalnie mo?e mieae eliksir?

    Wlasnie 140.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl