  • Data: 2021-06-02 12:30:17
    Temat: Re: Milek daje 50 zeta - za friko ?
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tzn. masz terminal, ale nie masz możliwości przyjmowania na nim transakcji?
    > Czy dalej przyjmujesz, ale już sam płacisz?

    mam terminal, ale transakcji nie robię, leży sobie gdzieś w kartonie

    > Ja nie krytykuję pomysłu, tylko realizację.
    > I nie w tym, że ludzie dostają terminale na test - tylko w tym, że piso-państwo
    daje się na tym operatorom rżnąć.
    > Pewnie towarzystwo od tego "programu" dostaje od tego pod stołem działkę - a
    pieniądze państwowe, czyli niby niczyje, więc się na nich można uwłaszczyć.
    > Nie mam nic przeciwko temu, żeby finansować rok pracy terminala - ale po stawkach
    rynkowych, a nie 3 razy wyższych. Bo to ja za to m.in. płacę.

    szczerze to nie wnikałem, kto w tym przypadku płaci za te "darmowe obiady"

    w każdym razie, termin był rok gratis, teraz pewnie interchange wiele
    wynosi, ale mam możliwość zmiany operatora jak znowu zechcę akceptować
    transakcje

    --
    pozdrawiam
    Roberts