  • Data: 2004-03-03 15:32:06
    Temat: Re: Miesięczny koszt ROR-u
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kos dnia 2004-03-03 15:31 napisał(a) co następuje:

> [...]

    Wybrano "największe" banki, cokolwiek miałoby to znaczyć.

    > A w tym na przyklad zwyciezca nie jest ten bank, ktory jest najtanszy, tylko
    > ten w ktorym koszty w ostanich 2 latach najmniej wzrosly.
    > Zna ktos glupsze kryterium?

    A skąd Wy wzięliście to kryterium? I "ZWYCIĘZCĘ"? Przecież ten artykuł
    to nie żaden ranking - cytat: "Wyliczenia te robimy tylko po to, by
    uzmysłowić, że posiadanie ROR staje się coraz bardziej kosztowne."

    A to, że dane w tabelkach poukładane są malejąco - to chyba dla wygody?

    IMHO czepiacie się. Dziennikarz chciał wykazać to, co powyżej
    zacytowałem, i niewątpliwie wykazał ;-) Ale ten artykuł to nie RANKING!

    Marek