  • Data: 2004-03-03 16:46:43
    Temat: Re: Miesięczny koszt ROR-u
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd Wy wzięliście to kryterium? I "ZWYCIĘZCĘ"? Przecież ten artykuł
    > to nie żaden ranking - cytat: "Wyliczenia te robimy tylko po to, by
    > uzmysłowić, że posiadanie ROR staje się coraz bardziej kosztowne."
    > A to, że dane w tabelkach poukładane są malejąco - to chyba dla wygody?
    > IMHO czepiacie się. Dziennikarz chciał wykazać to, co powyżej
    > zacytowałem, i niewątpliwie wykazał ;-) Ale ten artykuł to nie RANKING!
    > Marek

    Też mnie dziwi, że zapomniano o mbanku i innnych. Lecz tak tych, dla których
    zrobionio jest PRECYZYJNIE podana metoda. Oczywiście można się nie zgadzać z
    liczbą robionych przelewów czy też wielkością wypłat w ciągu miesiąca. Jednak
    przyjęcie jakichkolwiek założeń dotyczących aktywności na koncie zawsze
    znajdzie swoich krytyków. Idąc tym kierunkiem rozumowania dojdziemy do
    stwierdzenia, że NIE POWINNO być żadnych porównań. Czy tego chcemy? Chyba nie.

    I jeszcze jedno. Takie porównania nie mozna odnosić bezpośrednio do swoich
    potrzeb. Wybór konkretnego banku zależy od INDYWIDUALNEJ aktywności na koncie i
    może ona być drastycznie inna niż średnie. Np. codziennie wpłacam w
    przybliżeniu podobna kwotę oraz jednocześnie, w tym samym dniu, dokonuję
    przelewu do innego banku.

    Tensor1