  • Data: 2004-03-04 20:19:24
    Temat: Odp: Miesięczny koszt ROR-u
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też mnie dziwi, że zapomniano o mbanku i innnych. Lecz tak tych, dla
    których
    > zrobionio jest PRECYZYJNIE podana metoda. Oczywiście można się nie zgadzać
    > liczbą robionych przelewów czy też wielkością wypłat w ciągu miesiąca.
    Jednak
    > przyjęcie jakichkolwiek założeń dotyczących aktywności na koncie zawsze
    > znajdzie swoich krytyków. Idąc tym kierunkiem rozumowania dojdziemy do
    > stwierdzenia, że NIE POWINNO być żadnych porównań. Czy tego chcemy? Chyba
    nie.

    niemniej zrobiono IDIOTYCZNE kryteria porównawcze
    Policzmy WYpływy miesięczne:
    4*300+2*200+2*500+3*??? (zlecenia stałe)+500=3100+zlecenia stałe
    Hmmm no to WPŁYWY na to konto musza byc porównywalne. Zatem mamy do
    czynienia z profilem kogoś kto zarabia około 3000 netto ( lub więcej)...
    Czyli raczej odległe to jest od cześto spotykanych osób. Pewne górny decyl
    populacji.
    Zastanówmy sie, czy osoba z 3000 złotych miesięcznie netto korzystałaby z
    najbardziej popularnej w danym banku formy. Zazwyczja taka osoba bedzie juz
    zauważana w ofercie. I tak na przykład dla takiej osoby kotno WYGODNE w
    LUKASIe byłoby chyba nieporozumieniem - konto e pro jakoś mi bardzij pasuje.
    pO drugie - jaki sens dla takiej osoby miałoby branie 500 zeta CO MIESIĄC
    realizowanej z linii kredytowej pożyczki? W ogóle jaki jest sen CO MIESIĄC
    brania poiżyczki? Juzbardziej realistyczne byoby , zę ktoś musi wziaś ć
    pozyczke równą poborom i spłaca ja powoli przez powiedzmy 4 miesiace.Niech
    nawet dwa razy w roku.

    czyli reasumując - wymyslono średniego klienta, nieistniejacego a
    jednocześnie wybrano konta dla klientów mniej zamoznych.
    Wyzła bzdura.
    To tak jakby porównywac w telefonii oferty zakłądając klienta dzwoniaćego
    jak załatwiający mnóstwo spraw przez telefon biznesmen zprzy braniu cen
    oferty najtańsego abonamentu...
    Bez sensu.