  • 11. Data: 2010-10-22 19:49:26
    Temat: Re: Miesiące czy dni do oprocentowania
    Od: "Miroro" <m...@t...pl>

    news:fii3c61ral1sao1ugecmbbott3bd2k7jeu@4ax.com...
    Thu, 21 Oct 2010 21:46:19 +0200, w <i9q5qo$cig$1@mx1.internetia.pl>,
    "Miroro"

    Gdzie tak mało dają?
    tylko zapytuję o mechanizm. Dane przykładowe bez związku z rzeczywistoscią.
    Dzieki za info.

  • 12. Data: 2010-10-24 18:17:29
    Od: "m" <x...@q...com>

    > A nie lepiej założyć dwie po 15k np tutaj:
    > http://openonline.pl/lokaty/info/102/

    Wlasnie jestem w trakcie zakladania takiej lokaty - i krótko takie pytanko.
    Czy wszystko rzeczywiście odbywa się tylko przez internet bez kontaktu
    czlowieka z czlowiekeim ? Tzn dzwonila do mnie Pani i wypytywala o pesel, nr
    dowodu i takie tam, ale ja jestem jednak przyzwyczajony, że jak trzymam
    gdzies pieniadze to wypada tez cos podpisać. A tu tylko mail z numerem konta
    gdzie mam wplacic pieniadze i nastepny mail, ktor potwierdzi, że zalożylem
    lokate. Zakladam, że nie są to jakies przekrety ale jak by mogl mnie ktoś
    oświecić i uspokoić bo chyba już starej daty jestem ;-)

    Pozdr

  • 13. Data: 2010-10-24 19:02:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    m wrote:

> [...]
    > lokate. Zakladam, że nie są to jakies przekrety ale jak by mogl mnie ktoś
    > oświecić i uspokoić bo chyba już starej daty jestem ;-)

    Przekrętów w tym nie ma żadnych i generalnie wszystko działa tak
    jak napisano. Natomiast precyzja tego działania jest taka sobie
    (były o tym wątki): często dostajesz potwierdzenia założenia
    lokaty mailowe - po paru dniach, a nie zaraz, albo papierowe - po
    kilku tygodniach, albo wręcz tuż przed końcem lokaty.
    Nie należy się tym w ogóle przejmować, bo kasa wraca jak trzeba i
    gdzie trzeba :-)

    witrak()

  • 14. Data: 2010-10-28 20:14:57
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    I tak i nie.
    W przypadku zamieszkania "na wsi" problem z wypełnieniem formularza (np.
    pole ulica nie może być puste - a jak nie ma? ....)
    Kontakt marny
    CEzarys

  • 15. Data: 2010-10-28 20:33:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    cezarys wrote:
> [...]
    > W przypadku zamieszkania "na wsi" problem z wypełnieniem formularza (np.
    > pole ulica nie może być puste - a jak nie ma? ....)

    Zerknij np. do pit-ów. Myślę, że tu powinno być podobnie.
    Generalnie w polach "kod pocztowy" i "miasto" podaje się miejsce i
    kod placówki pocztowej, a jak wieś nie ma ulic, to zwykle ma
    numery i wtedy jako ulicę i numer posesji podaje się nazwę wsi i
    numer posesji. Oczywiście, może tak być, że poczta jest w tej
    samej miejscowości - wtedy jej nazwa wystąpi dwa razy, w obu polach.

    witrak()