  • 1. Data: 2002-02-24 10:13:44
    Temat: Międzynarodowa karta PKO Ekspres
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Yo,
    Czy z ta karta moge spokojenie jechac do Francji, Belgii i Niemiec? Czy nie
    bedzie klopotow z bankomatami?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 2. Data: 2002-02-24 10:42:28
    Temat: Re: Międzynarodowa karta PKO Ekspres
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Yo,
    > Czy z ta karta moge spokojenie jechac do Francji, Belgii i Niemiec? Czy nie
    > bedzie klopotow z bankomatami?

    tak samo jak z każda VE.
    czyli padnie przy pierwszym żelazku

  • 3. Data: 2002-02-24 10:51:39
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak samo jak z każda VE.
    > czyli padnie przy pierwszym żelazku

    W szczegolnosci padnie w tych bankomatach, ktore posluguja sie zelazkiem

    :-)

    M.

  • 4. Data: 2002-02-24 11:08:58
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak samo jak z każda VE.
    > czyli padnie przy pierwszym żelazku

    O co Ci chodzi? Czemu padnie i przy jakim zelazku?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 5. Data: 2002-02-24 11:15:03
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie

    > O co Ci chodzi? Czemu padnie i przy jakim zelazku?

    że jest kartą płąską elektroniczną. i nie będzie działała na imprinterze
    (tzw.żelazku)

  • 6. Data: 2002-02-24 18:09:24
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Czy

    > że jest kartą płąską elektroniczną. i nie będzie działała na imprinterze
    > (tzw.żelazku)

    Zaraz. Czyli jak ktos ma Superkonto to nie ma po co ze soba brac karty za
    granice, bo i tak mu sie nie przyda.
    Z tego co wyszukalem na ich stronie inetowej to dostepne sa tam same Visy?
    Jesli tak jest to bez sensu!! Prosze o jakies wyjasnienia.

  • 7. Data: 2002-02-24 19:24:10
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Przyda mu się, można nią wyciągac pieniądze z bankomatów i płacić
    tam, gdzie
    > są POS-y akceptujące VISE

    Szczególnie tę visę :-)

  • 8. Data: 2002-02-24 20:15:48
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002 19:09:24 +0100, "Bartek" <b...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Jesli tak jest to bez sensu!! Prosze o jakies wyjasnienia.

    Przyda mu się, można nią wyciągac pieniądze z bankomatów i płacić tam, gdzie
    są POS-y akceptujące VISE (prowizje za to to już osobna historia). Nie
    przyda mu sie tylko w miejscach, gdzie nie mają czytników elektronicznych, a
    tylko imprintery (czyli "żelazka", czy "kopyta" - różnie na to mówią), ale
    pobyt za granicą, czy w kraju niczego tu nie zmienia, bo płaską kartą nie
    zapłacisz w _żadnym_ imprinterze.

    Axe

  • 9. Data: 2002-02-25 16:38:30
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002 20:24:10 +0100, "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>
    wrote:

    > tam, gdzie
    >
    > Szczególnie tę visę :-)

    A co masz konkretnie na myśli? Bo o ile dobrze pamiętam z opisu karty pisało
    o niej, że akceptowana jest w miejscach oznaczonych jednym z 4 bodajże logo,
    "visa electron", "visa", i jeszcze jakieś dwa inne, nie pamiętam, mogę w
    domu sprawdzić.

    pozdrawiam

    Axe

  • 10. Data: 2002-02-25 19:34:06
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    bodajże logo,
    > "visa electron", "visa", i jeszcze jakieś dwa inne, nie pamiętam,

    Konkretnie mam na myśli fakt, że karta ta przejdzie tylko tam gdzie
    jest
    logo "visa elektron". A zatem w niewielu punktach. Nazywanie tej karty
    (i nie tylko tej) międzynarodową kartą płatniczą uważam za
    nieporozumienie.
    Ale "międzynarodowa karta bankomatowa" brzmi znacznie mniej
    marketingowo.
    Reasumując nie zapłacisz nią tam gdzie
    będziesz chciał, tylko tam gdzie będziesz
    mógł, a to chyba jest różnica.

    CEZ