  • 11. Data: 2002-02-26 08:22:21
    Temat: Re: Międzynarodowa karta PKO Ekspres
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a5e3j9$ogq$1@news.tpi.pl...

    > Konkretnie mam na myśli fakt, że karta ta przejdzie tylko tam gdzie
    > jest
    > logo "visa elektron". A zatem w niewielu punktach. Nazywanie tej karty
    > (i nie tylko tej) międzynarodową kartą płatniczą uważam za
    > nieporozumienie.
    > Ale "międzynarodowa karta bankomatowa" brzmi znacznie mniej
    > marketingowo.
    > Reasumując nie zapłacisz nią tam gdzie
    > będziesz chciał, tylko tam gdzie będziesz
    > mógł, a to chyba jest różnica.

    Ale to już nie jest wina wyłącznie karty PKO, ale w ogólności elektronów.

    Pozdrawiam
    -as-

  • 12. Data: 2002-03-12 15:04:52
    Od: Daniel Walczak <a...@r...elbacsb.com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2002 20:34:06 +0100, "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    > logo "visa elektron". A zatem w niewielu punktach. Nazywanie tej karty
    > (i nie tylko tej) międzynarodową kartą płatniczą uważam za

    Jesli chodzi o płacenie tą kartą to tak, da się płacić tylko tam, gdzie jest
    logo "visa electron", co do bankomatów, to na "instrukcji" do karty podane
    są cztery znaczki, które oznaczają, że karta ta jest "akceptowana" w
    bankomacie: "visa electron", "standardowa visa", "plus" i "ekspres" (z czego
    ten ostatni jest chyba tylko polski). Oczywiście to jest teoria, w praktyce
    działania tej karty za granicą nie sprawdzałem.

    Axe
    P.S. Sorry, że tak późno, ale nie maiłem czasu pogrzebać w dokumentach :)