  • 1. Data: 2002-02-24 10:12:35
    Temat: inteligo czy telepekao 24 dla firmy?
    Od: Piotr Pakos <s...@p...pl>

    Który bank polecacie? Proszę o wypowiedzenie się osób, które miały
    styczność z tymi kontami. Z góry dziękuję za wszelkie praktyczne
    wskazówki.
    Pozdrawiam.

    PS. Czy w telepekao 24 pobierana jest opłata za wypłatę z bankomatu?

    P i o t r P a k o s
    email: s...@p...pl
    kom: 609041393
    GG: 21094

  • 2. Data: 2002-02-24 12:44:58
    Temat: Re: inteligo czy telepekao 24 dla firmy?
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Piotr Pakos wrote:

    > PS. Czy w telepekao 24 pobierana jest opłata za wypłatę z bankomatu?

    Konto firmowe telepekao24 nie umożliwia pobierania gotówki, tylko
    przelewy. Musisz założyć jeszcze np. eurokonto www - i wtedy możesz
    pobierać wypłaty z bankomatów własnych bez prowizji.
    Ale są "ale":
    1. podobno maestro do eurokonta www bank teraz wydaje dopiero po 3
    miesiącach (sic!),
    2. własnie dzięki dyskusji na liscie odkryłem, ze przelewy z telepekao
    do innych żubrów (w tym na eurokonto www) też kosztują 0,1% kwoty
    przelewanej, inaczej niż w normalnych oddziałach gdzie przelewy wewnątrz
    banku są za friko. faktycznie - przynajmniej w TOiP nie ma informacji,
    ze jest inaczej, ale nie jest to dla mnie do końca oczywiste.

    Poza tym używam telepekao i jestem b. zadowolony.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 3. Data: 2002-02-25 08:08:52
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Pakos" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Który bank polecacie?

    zasadniczy problem w guziku to brak potwierdzonych wyciągów, co przy dg
    dalszą analizę czyni bezcelową.
    w tp24 dostajesz wyciągi z pieczątką (zus i us )raz w miesiącu za cenę
    przesyłki pocztowej.
    wypłaty gotówki trzeba robić przez konto prywatne (wypłata z zysku) np
    ve fortis bez prowizji,
    co do prowizji za przelewy wychodzące to trzeba policzyć dla konkretnych
    obrotów , ale nie są to sumy wygórowane.

    ciekawą ofertę ma multibank , gdyby miał płatności zagraniczne to
    byłaby chyba najlepsza oferta na rynku.

    pozdrawiam,
    darek

  • 4. Data: 2002-02-25 12:48:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 09:08:52 +0100, w
    <a5cro3$gfa$1@news.onet.pl>, "Darek D?browski" <t...@p...com>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Piotr Pakos" <s...@p...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    > zasadniczy problem w guziku to brak potwierdzonych wyci?gów, co przy dg
    > dalsz? analizę czyni bezcelow?.

    Daj spokój z tym bzdurami. Nie dezinformuj, nie wprowadzaj w błąd itp.
    itd.

  • 5. Data: 2002-02-25 14:15:32
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    > Daj spokój z tym bzdurami. Nie dezinformuj, nie wprowadzaj w błąd itp.
    > itd.

    niby jakie bzury,

    papier niestety jest podstawą życia gospodarczego w Polsce ,

    możesz to ignorować ale i tak cię dopadnie w swoim czasie.

    pozdrawiam,

    darek

  • 6. Data: 2002-02-25 14:56:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 15:15:32 +0100, w
    <a5dhr3$p5u$1@news.onet.pl>, "Darek D?browski" <t...@p...com>
    napisał(-a):

    > niby jakie bzury,
    > papier niestety jest podstaw? życia gospodarczego w Polsce ,
    > możesz to ignorować ale i tak cię dopadnie w swoim czasie.

    To Ci jeszcze raz powtarzam -- to są bzdury, jakoby musiał być
    koniecznie przysłany przez bank.
    A jeżeli papier bęzie potrzebny, to można zamówić pojedyczny wyciąg.

    PS. Przyjdź do mnie z takim papierkiem z pieczątką i wykaligrowanym
    podpisem kasjera z banku, a zostaniesz spuszczony na drzewo, jeżeli
    nie będzie pieniędzy na koncie.