  • 41. Data: 2005-01-20 22:02:54
    Temat: Re: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Na końcu piątka :D
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    no czemu sciemniles nr? OBAWIALES SIE PODAC NR?? Skoro mozesz zadzownic do
    wydawcy karty i po 5 min bedzie kasa spowrotem, to napisz nr na kazdym
    bankomacie oraz daj ogloszenie do gazety!!!

  • 42. Data: 2005-01-20 22:03:35
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 20 Jan 2005 22:02:49 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >Jak ktos chce sobie kłopotów narobić, to prosze bardzo.

    ja rowniez nie zamierzam sprawdzac, ale czy ty przypadkiem nie
    przeceniasz polskiej policji??? a moze dales cynk do CITI, i uzycie
    wlasnie tej karty w necie wyskoczy im wielkimi literami na
    monitoringu? :)

    G.

  • 43. Data: 2005-01-20 22:06:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 22:50:13 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Czyli co? To w końcu był poprawny numer, czy nie?
    >
    >Bo jeśli nie to chyba nie mamy o czym rozmawiać.

    Pomyłka przy wklepywaniu - ma być 4402107010475605
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 44. Data: 2005-01-20 22:14:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 22:03:35 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

> [...]
    >przeceniasz polskiej policji??? a moze dales cynk do CITI, i uzycie
    >wlasnie tej karty w necie wyskoczy im wielkimi literami na

    Wiesz, ja po prostu miałem juz kilka przypadków użycia numeru mojej
    karty. Efekt - telefon, kasa wraca.
    Straaaaaaaaaszne konsekwencje, czyz nie?
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 45. Data: 2005-01-20 22:14:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 20 Jan 2005 23:02:54 +0100, "gilberto"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >no czemu sciemniles nr? OBAWIALES SIE PODAC NR?? Skoro mozesz zadzownic do
    >wydawcy karty i po 5 min bedzie kasa spowrotem, to napisz nr na kazdym
    >bankomacie oraz daj ogloszenie do gazety!!!

    A Tobie nie zdażyło się klepnąc w klawisz obok? :D
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 46. Data: 2005-01-20 22:14:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Wiesz, ja po prostu miałem juz kilka przypadków użycia numeru mojej
    > karty. Efekt - telefon, kasa wraca.
    > Straaaaaaaaaszne konsekwencje, czyz nie?

    Zrozum więc, że nie każdy bank tak rozpatruje reklamacje (z *WARUNKOWYM*
    zwrotem środków aż do roztrzygnięcia).

  • 47. Data: 2005-01-20 22:25:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 23:14:53 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Zrozum więc, że nie każdy bank tak rozpatruje reklamacje (z *WARUNKOWYM*
    >zwrotem środków aż do roztrzygnięcia).

    Jak ktoś ma kartę kredytową z takiego, co ni euznaje, to jest mocno
    nirozsądny. Tak samo jak ten, co duże pieniądze trzyma w mieszkaniu, a
    nie na koncie.
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/

  • 48. Data: 2005-01-20 22:26:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Wiesz, ja po prostu miałem juz kilka przypadków użycia numeru mojej
    > karty.

    Ale chyba byla to inna karta niz ta o podanym numerze - niezaleznie
    czy z pomylka czy tez bez :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 49. Data: 2005-01-20 22:26:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 20 Jan 2005 23:14:09 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >Wiesz, ja po prostu miałem juz kilka przypadków użycia numeru mojej
    >karty. Efekt - telefon, kasa wraca.
    >Straaaaaaaaaszne konsekwencje, czyz nie?

    chodzilo mi o stwierdzenie, ze ktos sobie narobi klopotu. jak
    odpowiadasz, to na temat prosze ;P

    G.

    BTW - nie znam regulaminu Shiti. nie masz tam nic o utrzymywaniu w
    tajemnicy numeru karty? bo jak masz to jakis zyczliwy moze im podeslac
    co nieco, i w koncu Shiti sie na ciebie wypnie :)

  • 50. Data: 2005-01-20 22:32:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 23:26:10 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >Ale chyba byla to inna karta niz ta o podanym numerze - niezaleznie
    >czy z pomylka czy tez bez :-)

    A jak sądzisz, dlaczego ta z 1 na końcu jest zastrzeżona?
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/kropek/