  • 21. Data: 2005-01-20 17:08:17
    Temat: Re: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tia CITI będzie zachwycone, jak ludzie będą podawać numery kart na
    > publicznych listach dyskusyjnych a potem reklamować transakcje i bez
    > mrugnięcia okiem zwróci natychmiast kasę , bo przecież to taki dobry
    > bank :)

    Nie czepiaj się :-) Po prostu czekamy, aż Adam dostosuje się do swoich
    stwierdzeń - Aaaaaadam! Nr karty poprosimy (i datę ważności przy okazji oraz
    CVV2 :-)))

  • 22. Data: 2005-01-20 17:14:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Numer starczy.

    No co Ty :-) Przeca Citi od razu kasiurę zwróci. To co mu zależy :-)))

  • 23. Data: 2005-01-20 17:15:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Nie czepiaj się :-) Po prostu czekamy, aż Adam dostosuje się do swoich
    > stwierdzeń - Aaaaaadam! Nr karty poprosimy (i datę ważności przy okazji oraz
    > CVV2 :-)))

    Numer starczy.

  • 24. Data: 2005-01-20 17:19:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > No co Ty :-) Przeca Citi od razu kasiurę zwróci. To co mu zależy :-)))

    W sumie... jak lubi... :-)

  • 25. Data: 2005-01-20 17:34:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 20 Jan 2005 04:50:05 +0100, "gilberto"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >wyskakujacego okna, ze nie da sie z klawiatury. Napewno, zadne keyloggery nie
    >przechwyca nr karty i hasla. A co ze spywarem lub trojanami? Chyba tylko takie,

    mylisz się. Perfect Blaze - cośtam potrafi zrzucać cały ekran lub
    wycinek określonej wielkości przy każdym kliknięciu myszą.

    >co dadza robic screeny z ekrana, gdzie klikamy myszka. Czy rodzime banki nie
    >moglyby wpasc na taka metode ?? Moim zdaniem bardzo bezpieczne !!

    no cóż, może i "bardzo", ale czy wystarczająco?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2005-01-20 18:38:54
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Nie czepiaj się :-) Po prostu czekamy, aż Adam dostosuje się do swoich
    > stwierdzeń - Aaaaaadam! Nr karty poprosimy (i datę ważności przy okazji
    oraz
    > CVV2 :-)))

    Nie wierzę że to zrobi.
    Citi może i jest dobry, ale jak mu się ktoś tak podłoży to go wypunktują bez
    litości.
    A naruszenie ze dwóch punktów regulaminu to by tu spasowało

    pozd
    as

  • 27. Data: 2005-01-20 19:53:55
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Goroąco? Wykonuje telefon i po 5 minutach mam kase na karcie z
    > powrotem.
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    no to czekamy i sie doczekac nie mozemy.... CHICKEN ??

    w gebie jestes twardy, a w dzialaniu? chyba, ze jestes babą ?

  • 28. Data: 2005-01-20 20:02:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    gilberto napisał(a):

    > no to czekamy i sie doczekac nie mozemy....

    Te typy tak mają.
    Płaszczyca to taka krowa, co dużo ryczy, a mało mleka daje.

  • 29. Data: 2005-01-20 20:28:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 20 Jan 2005 20:53:55 +0100, "gilberto"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    >no to czekamy i sie doczekac nie mozemy.... CHICKEN ??

    4402107010475604 :D No i sobie teraz zrób coś z tym numerkiem :D

    >w gebie jestes twardy, a w dzialaniu? chyba, ze jestes babą ?

    A w działaniu twardszy, anonimowy trzęsidupku :D

  • 30. Data: 2005-01-20 20:28:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 20 Jan 2005 21:02:11 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Te typy tak mają.
    >Płaszczyca to taka krowa, co dużo ryczy, a mało mleka daje.

    A teraz ładnie przeproś :D