eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić
    pieniądze z banku?
    Date: Sat, 23 Mar 2013 08:05:30 +0100
    <m...@i...localdomain> <kibeu5$o88$1@dont-email.me>
    <kibkg4$bpp$1@dont-email.me> <5149684c$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <5149784e$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kibu0l$kem$1@dont-email.me> <kibv05$pee$1@dont-email.me>
    <kibvg5$klp$1@news.task.gda.pl> <kic6o2$163$1@dont-email.me>
    <5149a07f$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain> <kifbvv$i12$1@dont-email.me>
    <514b5410$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-03-21 19:40, Maruda pisze:
    > Taki, któremu naprawdę by źle poszło w interesach, to sprzedałby dom i
    > mieszkał kątem u szwagra, zanim się nie odkuje.

    W tym roku zdążyłem już się zadłużyć na kilkanaście tysięcy, jeżeli bym
    stracił teraz najważniejsze kontrakty to a) sprzedałbym co mogę b)
    zwolniłbym pracowników (może nawet pracowałbym sam) c) dążyłbym do
    minimalizacji zadłużenia.
    Szwagier mnie raczej nie przyjmie, przeprowadzić się też nie jest prosto
    - bo coś tam jednak trzymasz w tym domu, na 100% nie przeprowadziłbym
    się tylko szukałbym alternatywy, bez sensu przeprowadzać się i po roku
    znowu szukać domu - jak w ten włożyłeś mnóstwo pracy i pieniędzy. Jak
    masz dług w wysokości tego domu to tak, ale jak to jest kilkadziesiąt
    tysięcy... liczyłbym na to że w przyszłym roku się poprawi. To tak jak
    by zatrudniony na etat od razu po utracie pracy sprzedawał mieszkanie -
    bo przecież nie ma za co żyć...

    Lukasz