eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić
    pieniądze z banku?
    Date: Fri, 22 Mar 2013 11:11:31 +0900

    Maruda <m...@n...com> wrote:

    > Tak. Powinny. Ale to utopia. Wiem. Homosovieticusom się w głowie nie
    > mieści.

    Super. Polska stalaby sie najwiekszym rajem podatkowym na swiecie.

    Przyjechalby Warren Buffet z Carlosem Slimem, kupili kawalerke w
    Pcimiu Dolnym, i "zamieszkalby" w Polsce.
    Wszelkie dochody z calego swiata deklarowalby w Polsce, a podatki
    placili od wartosci kawalerki.

    Podobnie z rdzennymi tubylcami posiadajacymi dochody, a niekoniecznie
    nieruchomosci czy dajacy sie zweryfikowac majatek.

    > Nie będę rozpisywał się ponownie, ale odpowiedz sobie na pytania: Po
    > co Ci państwo? Od czego powinny zależeć nakłady państwa na jego
    > działalność? (Moim zdaniem: od pogłowia i od majątku)

    Np. zebym mogl pojechac do sklepu ulica, a nie musial isc po kolana w
    blocie. Na to, ze moi sasiedzi zrzuca sie na droge, nie licze.

    "Prawo silniejszego" tez niespecjalnie do mnie przemawia.

    I pare tam innych.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com