eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku? › Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić
    pieniądze z banku?
    Date: Wed, 20 Mar 2013 07:22:47 +0100

    W dniu 2013-03-20 05:47, TrzyLinie pisze:

    > Pomysł polega na opodatkowaniu własności i zastąpieniu tym podatkiem
    > większości aktualnie pobieranych. Dziś podatku "od żony" nikt nie płaci.

    > Na czym polega problem rzekomo rozwiązywany przez "commandos"? Bo dalej
    > nie ustalono rzeczywistej wartości potrzebnej do policzenia podatku.
    > Commandos to zwykli złodzieje, których należy ścigać.

    > Jak ma trochę więcej kasy, to po konieczności zapłacenia 150% wartości
    > pewnie już nie będzie miał więcej, tylko mniej. Jego pozycja społeczna
    > opada, jest słabszy i sam narazi się na takie manewry ze strony innych
> [...]

    Pomyśl o tym, że nie każdy mieszka pod miastem, jak ta babcia mieszka w
    domu na wsi na końcu świata, jej dom wart jest tak naprawdę
    kilkadziesiąt tysięcy, a może mniej, bo się sypie, ale deszcz na głowę
    nie pada, za ostatni kredyt kupiony piec, wiadomo że się ściana nie
    zawali jeszcze...
    Widziałem takie domy ze sporą działką sprzedawane za 20-30 tys zł
    (poniżej 100km od Wrocławia, znajomi taki kupili, włożyli pewnie koło
    100.000zł i mają domek letniskowy) - bo tyle te domy są warte - tyle że
    tak jak z samochodem - wiesz co masz. No i nawet jak zadeklarujesz
    100.000zł (mimo że dom warty 30.000zł), to może się okazać, że w twojej
    okolicy nie ma domu na sprzedaż, a dalej od twojej wioski jest coraz
    drożej (bo bliżej miasta, bo dojazd lepszy itd..) i za 150.000 nie
    kupisz. No i dlaczego ktoś kto mieszka na tej wsi w domu o realnej
    wartości 30.000zł ma deklarować 100.000? Jeśli tam mieszka to pewnie nie
    stać go na inny dom, w 90% przypadków patologia finansowa, z jednej
    renty żyje kilka osób itd...

    Lukasz