  • 11. Data: 2012-09-12 09:53:20
    Temat: Re: Meritum - karta - PIN
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-09-11 18:20, kowtow pisze:
    > Tylko jakim trzeba byc krotkowzrocznym zeby wplacic pieniadze na konto nie
    > dostajac wczesniej karty
    > Bo w przeciwnym wypadku co niby ktos mialby z tego konta wyplacic?

    Można np przelać aby założyć lokatę. Ja tak zrobiłem, zanim dostałem
    kartę przelałem kasę, i od momentu kiedy zaksięgowali przelew do momentu
    kiedy założyłem lokatę było do wyjęcia 5k.

    pzdr
    Zyga

  • 12. Data: 2012-09-12 10:11:06
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Ludziom nie dogodzi! <lol>. Nie tak dawno był na grupie wątek z biadoleniem na BPH,
    że i kartę, i PIN przesyłają listem poleconym do odbioru na poczcie <lol>

  • 13. Data: 2012-09-12 10:17:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Sep 2012 09:52:25 +0200, w
    <504eedb8$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>, Zyga <z...@w...pl>
    napisał(-a):

    A ja podepnę się z pytaniami:
    1. Domyślnie są jakieś ubezpieczenia? Widzę w serwisie link do "Warunków
    ubezp."
    2. Jak zmienić PIN?

  • 14. Data: 2012-09-12 11:23:41
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-09-12 10:17, r...@k...pl pisze:
    > A ja podepnę się z pytaniami:
    > 1. Domyślnie są jakieś ubezpieczenia? Widzę w serwisie link do "Warunków
    > ubezp."
    > 2. Jak zmienić PIN?

    i ja się podepnę:
    3) jak zastrzec kartę?

    pzdr
    Zyga

  • 15. Data: 2012-09-12 11:37:51
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 12 września 2012 11:23:40 UTC+2 użytkownik Zyga napisał:

    > i ja się podepnę:
    >
    > 3) jak zastrzec kartę?

    SOA#8

  • 16. Data: 2012-09-12 12:47:14
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    W bankomacie BZ WBK za 2 PLNy

    > 3) jak zastrzec kartę?
    Infolinia lub oddział

  • 17. Data: 2012-09-12 13:25:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" e...@g...co

    : Ludziom nie dogodzi! <lol>.
    : Nie tak dawno był na grupie wątek
    : z biadoleniem na BPH, że i kartę,
    : i PIN przesyłają listem poleconym
    : do odbioru na poczcie <lol>

    Jeśli 70°C to zbyt wysoka temperatura wody
    na kąpiel, czy 5°C nie będzie zbyt niską?

    Można PIN słać SMSem -- na przykład.
    Można by też nadawać z poziomy WWW.

    Opanujcie się -- i Wam szkodzi to kadzenie, i bankom.
    Banki chcą oszczędzać (po co słać poleconym -- toż to
    kosztuje!) i Wy chcecie mieć tanie usługi.

    Bank daje 3 setki? -- OK, ale to nie znaczy, że macie
    wychwalać złe rozwiązania.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'