  • 1. Data: 2012-09-10 23:11:54
    Temat: Re: czy Idea Bank zmienia odnawialność lokat?
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 14:41:18 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > Czy spotkaliście się z sytuacją w której lokata zalożona w idea banku, której
    odnawialność została wyłączona i dla której podany został rachunek do zwrotu środków
    stała się jakimś dziwnym sposobem znów odnawialna?
    Nie, ale:
    - czy było to nowe lokaty czy może przedłużane już w idei?
    - nie wiem jak dawno zmieniałeś odnawialność - ale może masz smsy z hasłami? Zawsze
    to jakiś dowód, nawet jako podkładka do reklamacji w banku
    Pamięć nasza bywa zawodna :-), wiem że teraz to nie pomoże, ale osobiście staram się
    sprawdzić na krótko przed końcem lokaty czy nie jest odnawialna :-)

    Pozdrawiam
    Michał M