  • 21. Data: 2013-01-07 19:13:40
    Temat: Re: Meritum bank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:55:14 +0100, Matt napisał(a):

    > Oczywiście, na tej grupie było to podane wielokrotnie, przeciętny
    > czytelnik p.b.b dobrze wie od czego jest zwrot. Po prostu piszę hasłowo
    > co mi się podoba w Meritum. Założyłem tam rachunek dawno temu do obsługi
    > lokat (jeszcze przed wprowadzeniem zwrotu za paliwo) i nigdy nie miałem
    > żadnych problemów z lokatami u nich. Lecz jeśli Tobie nie pasują to Twój
    > wybór.

    Nigdzie nie napisałem, że mi coś nie pasuje, więc niepotrzebnie płyniesz.
    Stali bywalcy grupy wiedzą ale często posty pokazują się w różnego
    rodzaju wyszukiwarkach, portalach, więc warto pisać w miarę rzetelnie.
    Dużo ludzi bardzo nie lubi jakiś systemowych obroży i pilnowania co
    miesiąc aby wpłacić, kartą zrobić ileś transakcji etc i to jest dla nich
    poważny minus. Dla Ciebie to nie problem a dla kogoś i owszem, więc woli
    trzymać 1,5k w Synku i mielić zakupy z 5% MB.

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2013-01-08 01:15:35
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > trzymać 1,5k w Synku i mielić zakupy z 5% MB.

    do meritum wystarczy wplyw 1,5 kpln i wyplyw tego samego dnia ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 23. Data: 2013-01-08 07:56:27
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 16:56:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > 4% to tylko paliwo.

    Ściślej, zakupy na stacjach.

    AK

  • 24. Data: 2013-01-08 10:35:57
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    > http://www.skbank.pl/elokata24 jeszcze można liczyć na powyżej 6%

    Ale oprocentowanie zmienne

  • 25. Data: 2013-01-09 10:50:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2013-01-06_17:42

    > Nie jesteś na "forumie" tylko w usenecie tutaj nie ma
    > rezerwowania nicków ;)

    Ale to nie uzasadnia zakazywania protestów :-)
    Więc mu nie zakazuj ;-)

    witrak()