  • Data: 2015-12-02 20:43:40
    Temat: Re: Meritum (Alior) - pomieszał w szablonach
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mx napisał(a) :

    > Nic nie pomieszali, Przed każdą nazwą dodali "MB" a na koniec jeszcze
    > kolejny numer. Pewnie po to aby wykluczyć podobieństwo d0 starych
    > Aliorowych. Numery rachunków dobre, nie sprawdzaj. Dodam, że po imporcie
    > zostały w nazwach kropki, kreski, itp. ale jak chcesz zmienić to tylko
    > litery, cyfry i spacje przyjmuje.

    To MB to się domyśliłem. I trafia mnie coś, jak mam wejść w
    ustawienia wszystkich odbiorców i to usuwać. Te cyfry na końcu też.
    Są ni z gruszki ni z pietruszki. No i nie są moje i ich nie chcę.
    Nie chce mi się szukać prawidłowości. Poza tym teraz mam po 2
    zdefiniowanych odbiorców.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1