  • 21. Data: 2003-05-27 20:02:38
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:pcu6dvo392hpb9f67bt0k457mtk4v6k8ni@4ax.com...
    Rok i dwa miesiace temu BZWBK ni cholery nie chcial mi dac mojej
    wznowionej karty kredytowej inaczej niz w oddziale osobiscie...
    ----------------

    Mnie za to dali karte, ktorej nie chcialem juz dwa razy. Raz pomylili Vise
    Classic z Visa Electron, drugi raz zgubili wniosek. Ale przynajmniej wesolo
    jest... Reklamacje sobie pisze.

    pzdr

  • 22. Data: 2003-05-27 20:15:19
    Temat: Re: Mbank - nieświeża ryba
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:
    > I dobrze zrobiłeś !! VG bzwbk jest IMHO lepsza od mBankowej. Chociażby limit
    > odpowiedzialności 40kzl, czy też lepsza obsługa przez inet. No i w niektórych
    > punktach można dostać rabat.

    Dowolny limit odpowiedzialności to poważny minus.

    > W mB menu KK w inecie jest STRASZNIE skopane; Podejrzewam też że będzie sporo
    > innych błędów związanych z obsługą KK. A te wymagane dokumenty przy stałych
    > wpływach na konto, to jakieś nieporozumienie.

    Ciekawe. Bo u mnie zero dokumentów. Może kolega coś skopał przy
    wypełnianiu formularza? W końcu KK nie powinna być dawana byle komu :>

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2003-05-27 20:16:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    malwiak wrote:

    > Zadzwonila do mnie mila pani agentka i powiedziala, ze to co na
    > internecie to bajki i ona wie, ze zawsze potrzeba. Jak powiedzialem,
    > ze rezygnuje, to poinformowala mnie ze MUSZE zadzwonic na mlinke by
    > wycofac wniosek (hehehe).

    A to ciekawe - bo ja dałam tylko zdjęcie i pokazałam dowód. Może starałeś
    się o karte w innym banku ;-))))
    W tak BTW, jak mnie mbank wkurzył swoją "promocją" karcianą, to poszłam do
    Multi i usłyszałam, że oprócz zaświadczenia o zarobkach mam dać jeszcze
    historię rachunku - więc niech się wypchają - wolę dopłacić te parę złotych
    do złotej rybki ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-05-27 20:37:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bb0hb3$52h$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > A to ciekawe - bo ja dałam tylko zdjęcie i pokazałam dowód. Może
    > starałeś się o karte w innym banku ;-))))

    U mnie tak samo, tzn. jutro mam dać i pokazać, wg. rozmowy z
    przedstawicielką mBanku (nie agentką - przywilej posiadania CyberCafe?).
    W ogóle jestem pod wrażeniem szybkosci tej procedury - w niedziele wniosek,
    w poniedzialek wstepna akceptacja emailem, dzis telefon, jutro podpisywania.

    Byc moze Malwiak otrzymal email-automat o blednej tresci - na samym poczatku
    cos tam nie bylo tak z ta lista potrzebnych dokukmentow.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2003-05-27 20:43:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > W ogóle jestem pod wrażeniem szybkosci tej procedury - w niedziele
    > wniosek, w poniedzialek wstepna akceptacja emailem, dzis telefon,
    > jutro podpisywania.

    U mnie nie było tak pięknie - wniosek 7 maja, dostałam 3 maile tej samej
    treści ;-) a umowę podpisałam dopiero 26 maja. Za to w ramach odwetu na
    Multi umówiłam się z agentem w ich oddziale ;-))))) Agent bardzo
    sympatyczny - niniejszym wnioskuję o premię dla Wrocławskiego Agenta ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-05-27 20:58:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bb0is3$9hj$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > odwetu na Multi umówiłam się z agentem w ich oddziale ;-))))) Agent
    > bardzo sympatyczny - niniejszym wnioskuję o premię dla Wrocławskiego

    Bo się bylo tak spieszyc? ;)
    Ja sobie odczekalem, bo obawialem sie zaciec na poczatku i juz Cie prawie
    dogonilem.
    Email dostalem jeden i prawidlowej tresci.
    Teraz zobaczymy, kto dostanie wczesniej karte do lapki.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-05-27 21:02:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Bo się bylo tak spieszyc? ;)

    A bo ja w ogóle jestem w gorącej wodzie kąpana ;-))))

    > Ja sobie odczekalem, bo obawialem sie zaciec na poczatku i juz Cie
    > prawie dogonilem.

    :-((((((

    > Teraz zobaczymy, kto dostanie wczesniej karte do lapki.

    Może wystarczy, że na blogu się ścigamy ;-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2003-05-27 21:25:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bb0jrd$cc9$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > A bo ja w ogóle jestem w gorącej wodzie kąpana ;-))))

    A nie bylo ten czas poswiecic na poprawianie sredniej wplywow za 6m.? ;)

    > Może wystarczy, że na blogu się ścigamy ;-))))))

    Tylko bez kryptokampanii prosze :))

    --
    Robert

  • 29. Data: 2003-05-27 21:31:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > A nie bylo ten czas poswiecic na poprawianie sredniej wplywow za 6m.?
    > ;)

    No tak - trzeba było siedzieć i przelewać ;-))))))

    > Tylko bez kryptokampanii prosze :))

    No już dobrze, dobrze :-PP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2003-05-27 21:32:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał:

    > Dowolny limit odpowiedzialności to poważny minus.

    Owszem. Dobrze, że można chociaż limity ustawiać.

    > Ciekawe. Bo u mnie zero dokumentów.

    U mnie też, ale w Multi ;-)

    > Może kolega coś skopał przy
    > wypełnianiu formularza?

    Być może to był ich błąd.... nie wiem. Bez wnikania zrezygnowałem...

    > W końcu KK nie powinna być dawana byle komu :>

    KK mB dla mnie prestiżowa to nie jest, ani szczególnie atrakcyjna też nie jest.