  • 11. Data: 2004-09-24 10:55:55
    Temat: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Nie czuję się lepszy ani gorszy. Jestem solidnym klientem i wymagam
    solidengo
    > mnie traktowania. Nie wydaje mi się aby moje oczekiwania były jakieś
    > szczególne - realizacja przyjętych dyspozycji to noszenie w lektyce?

    przeczytalem ten wątek i mam taką uwagę, jeżeli masz naprawdę
    ponad przeciętne wpływy na rachunek i chcesz byc traktowany
    jak VIP to najlepiej załóż sobie tego typu rachunek w "marmurkowym
    banku", zaplacisz 20 zeta za prowadzenie rachunku i bedzie wszystko
    gralo jak nalezy....

    a odnosnie obslugi w mBanku niestety, ale sie pogarsza,
    wielu to zauwazylo, im wiecej maja klientow tym gorzej,
    po prostu nie moga sobie poradzic z duza iloscia
    skladanych dyspozycji,

    na koniec dodam, ze pracownik banku nie powinien mowic klientowi,
    ze cos zgineło lub po prostu "nie wiem", po to jest aby wiedziec
    i w sytuacji kryzysowej pomoc, nie koniecznie od razu, ale zawsze
    mozna kogos zapytac i oddzwonic

    pozdrawiam
    Robert

  • 12. Data: 2004-09-24 11:14:00
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/24/2004 12:51 PM, kursor wrote:

    > uwazam, ze w przypadku mBanku taki argument nie powinien byc stawiany
    > tan bank powinien dzialac tak samo dla kazdego klienta
    > widac, ze jedyna metoda na nich to rejestrowanie rozmow we wlasnym zakresie
    > i gromadzenie wszelkich nazwisk niedysponentek czy niedysponentow,
    > z ktorymi mialo sie do czynienia, tak aby byly na nich jakies dowody

    Ponieważ bank ma zarabiać pieniądze, to pracownik powinien dbać o
    dobrych klientów, czyli załatwiać ich sprawy bez zbędnej zwłoki, która
    może zostać dopuszczona w przypadku klienta przynoszącego mniejsze
    wpływy - natomiast ani jeden, ani drugi nie powinni tego widzieć lub
    odczuwać, jeżeli korzystają z tego samego produktu.

    Pzdr: Catbert

  • 13. Data: 2004-09-24 11:16:44
    Od: "Maly Spamer" <r...@N...gazeta.pl>

    Bob <b...@p...pl> napisał(a):

    > solidengo
    >
    > przeczytalem ten wątek i mam taką uwagę, jeżeli masz naprawdę
    > ponad przeciętne wpływy na rachunek i chcesz byc traktowany
    > jak VIP

    kurcze ale czy jak chce być traktowany jak VIP - ja tylko chcę by zrealizowali
    to czego się podejmują. A jeśli nie mogą/niechcą/niepotrafią to niech nie każą
    mi składać w kółko tego samego zlecenia. Skoro potrzebują aż 7 dni na
    wydrukowanie i wysłanie jednego świstka - trudno poczekałem. Ale jesli po 10
    dniach nikt z tym nic nie zrobił i nie ma śladu po mojej dyspozycji to mam
    prawo być zirytowany.

    > to najlepiej załóż sobie tego typu rachunek w "marmurkowym
    > banku", zaplacisz 20 zeta za prowadzenie rachunku i bedzie wszystko
    > gralo jak nalezy....

    marmurki odpadaja - nie mam czasu biegać do banku.

    i to jest kompromitujące

  • 14. Data: 2004-09-24 11:16:51
    Od: "Ar" <r...@N...gazeta.pl>

  • 15. Data: 2004-09-24 11:19:13
    Od: "Maly Spamer" <r...@N...gazeta.pl>

    kursor <m...@U...wp.pl> napisał(a):

    > solidengo
    >
    > przepraszam, chyba za bardzo Cie napadlem
    > i wyszedl z tego atak personalny :-(
    > jeszcze raz przepraszam :-)

    przeprosiny przyjęte ;-)

    > uwazam, ze w przypadku mBanku taki argument nie powinien byc stawiany
    > tan bank powinien dzialac tak samo dla kazdego klienta

    to nie miał być argument tylko dodatkowa informacja

  • 16. Data: 2004-09-24 14:04:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Kiedyś byłem zadowolonym posiadaczem konta w mBanku...
    Możesz być nadal pod jednym warunkiem,
    że będziesz traktował ten bank jako samoobsługowy:
    Jak się obsłużysz, tak się wyśpisz ;-)

    mBank sprawdza się doskonale* wyłącznie w tej roli,
    natomiast w każdej innej jakość obsługi
    jest odwrotnie proporcjonalne do ilości klientów.

    *z małymi wyjątkami

    > mbank ma mnie w .....
    to dość powszechne mnienanie,
    byłby z tego wniosek że nosi rozmiar przynajmniej XXXL ;-)

  • 17. Data: 2004-09-24 14:40:42
    Od: "Kali-NKA" <k...@p...USUNwp.pl>

    > to zdanie mnie rozwalilo
    > uwazasz, ze przez to jestes lepszy i maja cie nosic w lektyce?
    > a jak ktos ma mniejsze wplywy? to co? jest gorszy?

    kolega komunista???

  • 18. Data: 2004-09-24 14:42:49
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > kolega komunista???

    tak, takzwany SLDowski beton

    kursor

  • 19. Data: 2004-09-24 14:47:01
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Sep 2004 08:08:48 +0000 (UTC), w <cj0kmg$sjf$1@inews.gazeta.pl>, "Ar"
    <r...@W...gazeta.pl> napisał(-a):

    > PS. Konto w mBanku mam od kilku lat w zasadzie od samego ich początku. Moje
    > regularne miesięczne wpływy na konto znacznie przekraczają średnią krajową - a
    > mbank ma mnie w .....

    Od dawna wiadomo, jaka jest obsługa klienta w mBanku. Chcesz być poważnie
    traktowany, to idź do powaznego banku.

    Ale to co napisałeś, to jest chyba nowy rekord olewactwa... Że korespondencję
    gubią bardziej niż Idea to wiadomo, ale że ich baza sama się czyści to n/c...

  • 20. Data: 2004-09-24 15:18:01
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/24/2004 10:26 AM, kursor wrote:

    > to zdanie mnie rozwalilo
    > uwazasz, ze przez to jestes lepszy i maja cie nosic w lektyce?
    > a jak ktos ma mniejsze wplywy? to co? jest gorszy?
    [...]

    No niestety, tak - z punktu widzenia banku klient, który da więcej
    zarobić jest lepszy, chociaż "gorszość" innego nie jest ocena moralną i
    w żaden sposób go nie poniża. Bank oczywiście nie powinin dawać do
    zrozumienia komukolwiek, że go nie szanuje.

    Nie wiem, czy miałeś okazję prowadzić jakiś biznes - jeżeli nie, to
    bardzo szybko przekonasz się, że bez pieniędzy traktowany będziesz jak
    śmieć, dyskusyjna pozostanie jedynie forma, w jakiej ci to zakomunikują.

    Pzdr: Catbert