  • 1. Data: 2002-11-24 18:56:17
    Temat: Mbank -ile trwa otwieranie konta...
    Od: "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl>

    odchwili wyslania wniosku przez internet do chwili pierwszej wyplaty z
    bankomatu.Za wszelkei odpowiedzi z gory dziekuje

  • 2. Data: 2002-11-24 19:14:32
    Temat: Re: Mbank -ile trwa otwieranie konta...
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > odchwili wyslania wniosku przez internet do chwili pierwszej wyplaty z
    > bankomatu.Za wszelkei odpowiedzi z gory dziekuje

    ok 2 tygodni, moze troszke dluzej

  • 3. Data: 2002-11-24 19:15:50
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Jak nie zdzwonisz i nie pogonisz moze trwac nawet 4 tygodnie
    I pamietaj. Ludziki z call centre mBanku nigdy nie mowia wiecej niz
    podstawowa odpowiedz na twoje pytanie.
    Jak tylko wyslesz wniosek to zaraz dzwon i poganiaj o umowe, hasla
    jednorazowe i karte do bankomatu.

    Użytkownik lukasz szubart <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arr73e$m5m$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-11-24 19:20:58
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > odchwili wyslania wniosku przez internet do chwili pierwszej wyplaty z
    > bankomatu.Za wszelkei odpowiedzi z gory dziekuje

    U mnie trwało to razem ok. 2 tyg. Przyspieszysz sprawę, jka sam wydrukujesz,
    wypełnisz i wyślesz umowę http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/index.html

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-11-25 10:14:06
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    lukasz szubart napisał(a):

    > odchwili wyslania wniosku przez internet do chwili pierwszej
    > wyplaty z bankomatu.Za wszelkei odpowiedzi z gory dziekuje

    ok, 2 tygodnie ale wydrukuj sobie formularze i sam wyslij z dokumentami
    jesli chcesz sprawe przyspieszyć. później często dzwoń i sie pytaj bo
    inaczej nic z tego nie będzie ;) ja dopiero u 3 pani dowiedziałem sie,
    że musze zamówić kody jednorazowe, poprzednie panie w ogóle mnie o tym
    nie poinformowały.

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800

  • 6. Data: 2002-11-25 18:53:24
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    lukasz szubart pisze:
    >odchwili wyslania wniosku przez internet do chwili pierwszej wyplaty z
    >bankomatu.

    Ponad rok temu w moim przypadku trwało to ok. miesiąca.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !