  • 1. Data: 2002-11-24 13:19:49
    Temat: citi szmiti - historia transakcji
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    przegladam archiwum i nie widze tego o co sie chce zapytac. a chodzi mi o
    lekka paranoje ktora do mnie dotarla ostatnio, mianowicie:

    1. dzwonie do citisznurka dowiedziec sie o ostatnich wykonanych
    transakcjach (juz nie pamietam po co, cos mi sie nie zgadzalo), rzeczony
    citisznurek mowi mi ze on mi nie moze powiedziec co ostatnio robilem bo
    historie ma tylko do zaksiegowanych transakcji;

    2. z online.citibank.pl nie korzystam do tego celu bo wiem ze sie stamtad
    niczego nie dowiem;

    3. ide do bankomatu, klikam "Wyciag" i mam wszystkie informacje o ostatnich
    kilku transakcjach.

    czemu ani citisznurek/sznurka ani online.citibank nie umie tego co
    bankomat?!

    --
    M.

  • 2. Data: 2002-11-26 07:42:15
    Temat: Re: citi szmiti - historia transakcji
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w
    wiadomości news:Xns92D09221CE273michalusenetblaaireu@193.110.12
    2.80...

    > przegladam archiwum i nie widze tego o co sie chce zapytac. a chodzi mi o
    > lekka paranoje ktora do mnie dotarla ostatnio, mianowicie:

    Byc moze nie zrozumialem, ale w citibankonline masz taka sama informacje jak
    na wyciagu z bankomatu (a nawet szersza, miejsce transakcji, nr karty, ew.
    beneficjenta przelewu - ale bez przesady). Inna sprawa, ze sa problemy (byly
    problemy) z uwidacznianiem biezacych operacji - np. jak wplacalo sie w
    kasie, to po chwili bankomat widzial w srodkach dostepnych wplate, ale na
    wyciagu jeszcze jej nie drukowal, nie wiem jak to bylo w citibankonline (czy
    wplata byla widoczna od razu w historii, czy tylko uwidaczniania w srodkach
    dostepnych).

    Z Citi Panem Ze Sluchawki lepiej nie rozmawiac. W Citi jak nigdzie indziej
    sprawdza sie zasada, iz najslabszym ogniwem jest czlowiek.

    Zdrowka, Grzegorz

  • 3. Data: 2002-11-29 20:13:31
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> wrote in

> [...]
    > nie wiem jak to bylo w citibankonline (czy wplata byla widoczna od razu
    > w historii, czy tylko uwidaczniania w srodkach dostepnych).

    wlasnie ejst tak, ze wyplata jest uwzgledniana dopiero po potwierdzeniu, a
    do tego czasu po prostu mjest roznica miedzy 'kwota dostepna' a kwota
    ksiegowa'. natomiast w wyciagu bankomatowym mam od razu po wykonaniu
    transakcji informacje o tym gdzie, ile i kiedy. to troche bez sensu zdaje
    sie.

    > Z Citi Panem Ze Sluchawki lepiej nie rozmawiac. W Citi jak nigdzie
    > indziej sprawdza sie zasada, iz najslabszym ogniwem jest czlowiek.

    a to owszem, bardzo niedoszkolonych maja tych citisznurkow.

    --
    M.

  • 4. Data: 2002-12-04 12:35:43
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w
    wiadomości news:Xns92D5D7EB8C9BEmichalusenetblaaireu@193.110.12
    2.80...

    > a to owszem, bardzo niedoszkolonych maja tych citisznurkow.

    Jak ktos na tej liscie napisal, kazdy pracownik Citibanku jest dobrze
    poinformowany, z tym, ze kazdy inaczej...
    A z tym bankomatem to sprawdze.

    Grzegorz