  • 1. Data: 2004-09-29 09:26:58
    Temat: Maskowanie numerów kart
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Właśnie dokładałem slipy na kupkę (nie smiać się ;P) i wpadła mi w oko
    jedna rzecz:

    - Careffour - chyba PolCard - maskuje 4 ostatnie cyfry
    - Pekao - maskuje pierwsze cyfry - ostatnie 4 jawne.
    - Citibank - 4 pierwsze i 4 ostatnie jawne, środek zamaskowany

    Czy nie ma jakiś jednorodnych standardów maskowania?

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 2. Data: 2004-09-29 09:38:12
    Temat: Re: Maskowanie numerów kart
    Od: "paff" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Tak samo nie ma jednorodnych standardów slipów ;p

    --
    pozdrowienia,
    paff

  • 3. Data: 2004-09-29 10:33:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Właśnie dokładałem slipy na kupkę (nie smiać się ;P)

    LOL! LOL! LOL!!!! ROTFL!!!!!!! Cholera umarlem ze smiechu.

    duch Bartola

  • 4. Data: 2004-09-29 10:51:09
    Od: qubacz <q...@b...pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 11:26:58 +0200, JaKi
    <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote:

    > Właśnie dokładałem slipy na kupkę (nie smiać się ;P) i wpadła mi w oko
    > jedna rzecz:
    >
    > - Careffour - chyba PolCard - maskuje 4 ostatnie cyfry

    Cardpoint/WBK

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 5. Data: 2004-09-29 10:54:29
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 12:33:03 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

    Cholera umarlem ze smiechu.

    Kiedy stypa? :D :P

  • 6. Data: 2004-09-29 11:01:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Cholera umarlem ze smiechu.
    >>
    > Kiedy stypa? :D :P

    Kurza dupa, nie mam praw zadnych do majatku. :-(

    duch Bartola

  • 7. Data: 2004-09-29 11:26:00
    Temat: OT stypa u Bartola
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 13:01:51 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

    > Kurza dupa, nie mam praw zadnych do majatku. :-(

    Kij tam z majątkiem - napić by się można było <lol>

  • 8. Data: 2004-09-29 11:29:43
    Temat: Re: OT stypa u Bartola
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 13:26, kiedy JaKi napisał(a) co
    następuje:

    > Kij tam z majątkiem - napić by się można było <lol>

    Tylko eby nikogo nie zemdliło...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk:
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?"

  • 9. Data: 2004-09-29 12:00:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JaKi napisał:

    > Kij tam z majątkiem - napić by się można było <lol>

    Nic to, trzeba bedzie zrobic stype skladkowa. :-D

    duch Bartola

  • 10. Data: 2004-09-29 12:04:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Tylko eby nikogo nie zemdliło...

    Komunistycznym swiniom wstep wzbroniony!

    duch Bartola