    From: "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mam w Lukasie - jaki inny bank
    Date: Mon, 13 Jan 2003 11:27:54 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@167.3.114.144

    "piotr" <p...@i...pl> wrote in message
    news:avrpv5$rjp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Czesc,
    >
    > Obecenie mam konto w Lukasie e-Konto, ale czytajac dzisial posty na tej
    > grupie (zle o Lukasie) zastanawiam sie jaki jest lepszy bank. Wnioskuje ze
    > Lukasie jest male oprocentowanie drogie kredyty, czesto nie dziala. A
    kiedys
    > byl calkiem konkurencyjny.
    >
    > Jaki bak teraz polecacie mBank czy jakis inny?
    >
    > dziekuje

    Weź pod uwagę to, że na grupie odzywają się ludzie szukający odpowiedzi na
    dręczące ich pytania, reszta to wkurzeni klienci banków, przekonani (choć
    nie zawsze mają rację), że bank ich okradł. Głosów uwielbienia nie słychać
    bo to grupa dyskusyjna a nie przerwa na reklamę. Posty na grupie to nie
    wszystko, własne odczucia też są ważne.

    Ostatnio wywrałem się z przeszło 4 letniej niewoli banku PKO S.A. i
    przeszedłem do LUKASA (e-konto PRO) i stałem się szczęśliwym człowiekiem.
    Jeszcze dwa miesiące temu o wielu usługach bankowych, które są w ofercie
    wielu normalnych bankow, nawet w najśmielszych snach nie odważyłem się
    marzyć. Teraz np. wiem ile kasy jest na moim koncie - fajnie nie?