  • 11. Data: 2009-05-18 14:35:14
    Temat: Re: Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 May 2009 06:14:40 -0700 (PDT), w
    <4...@h...go
    oglegroups.com>, luc
    <b...@g...net> napisał(-a):

    > Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
    > przelew.
    > No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

    Tylko ja nie mogę się zalogować? Kurcze, a to ma być ostatni raz :)

  • 12. Data: 2009-05-18 14:54:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 May 2009 16:35:14 +0200, w
    <a...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Mon, 18 May 2009 06:14:40 -0700 (PDT), w
    > <4...@h...go
    oglegroups.com>, luc

    > Tylko ja nie mogę się zalogować? Kurcze, a to ma być ostatni raz :)

    OK, jeżeli ktoś ma ten komunikat na szarym tle to znaczy, że
    a) loguje się pierwszy raz
    b) konczy się ważność hasła

    Próbować jutro.

    PS. Jak rozumiem posypała im się strona z procedurą zmiany hasła :>.

  • 13. Data: 2009-05-18 16:13:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    luc pisze:

    > Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
    > przelew.

    Która Opera (Nr)?

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-05-18 19:58:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 18 Maj, 13:50, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
    > przelew.
    co w tym dziwnego??? od pół roku się daje
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/7e3ddd6bfc0da258/f0b34d8c3bc1fb7

    > No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

    a to jeszcze ktoś tego używa ? ;/

  • 15. Data: 2009-05-18 20:10:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 4...@h...goo
    glegroups.com

    : Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać przelew.

    A co ze sławnym certyfikatem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-05-19 09:30:43
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Maj, 22:10, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > A co ze sławnym certyfikatem?

    z tego co pamiętam, to teraz jadę na tym zainstalowanym spod IE,
    więc sukces połowiczny... ale spróbuje pobrać go spod opery i wtedy
    się okaże...

    pzdrwm
    luc

  • 17. Data: 2009-05-19 09:32:17
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Maj, 18:13, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Która Opera (Nr)?

    9.64

    pzdrwm
    luc

  • 18. Data: 2009-05-19 09:34:57
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Maj, 21:58, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > co w tym dziwnego??? od pół roku się
    dajehttp://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/b
    rowse_thread/thread/7...

    mi za 'horerę' się nie udawało :-(
    java waliła całą masą dziwnych komunikatów... a po weekendzie - jak
    ręką odjął :-)

    > a to jeszcze ktoś tego używa ? ;/

    całe lata IE + proxomitron, aż w końcu skusiłem się na operę :-)

    pzdrwm
    luc

  • 19. Data: 2009-05-19 14:42:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 0...@z...goog
    legroups.com

    : z tego co pamiętam, to teraz jadę na tym zainstalowanym spod IE,
    : więc sukces połowiczny... ale spróbuje pobrać go spod opery i wtedy
    : się okaże...

    Poczekam więc do czasu, aż zastąpią certyfikaty kodami słanymi via SMS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-05-19 15:27:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 18 Maj, 21:58, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > mi za 'horerę' się nie udawało :-(
    > java waliła całą masą dziwnych komunikatów... a po weekendzie - jak
    > ręką odjął :-)

    od wersji 9.02 zawsze bety miałem i nie narzekałem
    a bety dlatego że opera coraz bardziej mułowata się robiła
    dopiero ze dwa miechy odmulili, przybliżona historia na dole
    http://my.opera.com/desktopteam/blog/

    > całe lata IE + proxomitron, aż w końcu skusiłem się na operę :-)

    nie miałem przyjemności z tym programem
    jakiś czas używałem Ad Muncher, ale także z operą
    czasami jednak deczko przymulało i zrezygnowałem
    pozostałem przy blokadach samej opery

    nie zamulanie opery
    9.02 100%
    powyżej 9.02-9.50 60%
    któraś 9.50 była tak prawie 85%
    potem coraz bardziej muliły nawet do 20%
    jedna z ostatnich bet znacznie została usprawniona
    i tak po długim okresie wreszcie opera działa bez zamuleń