  • 71. Data: 2003-02-09 16:22:19
    Temat: Re: Makro i gotowka...
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 9 Feb 2003 12:13:07 +0100, "WaSyL"
    <w...@r...clubbing.pl> wrote:

    >Bank wystawcy musi jeszcze na cos takiego zezwolic zapisem na pasku
    >karty/chipie.

    A czy przypadkiem POS nie jest w stanie wymusic PINowania niezaleznie
    od zapisu na pasku ?
    Na stacjach Neste jakos transkacje z PINem byc musza nawet dla KK i
    schodza jako bezgotowkowe.
    Wiec IMO jest czego sie bac :(((
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 72. Data: 2003-02-09 18:00:35
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Jesli jest juz PINowane w eService to we wszystkich terminalach
    > posiadajacych PIN-pady bedzie wymagany PIN.

    chodzilo mi o ogolna regule. to bank-wystawca okresla jaka autoryzacje
    dopuszcza.

  • 73. Data: 2003-02-09 18:01:38
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:a6gc4vgbdv0grq6d3uarlo9iinrosv0kh4@4ax.com..> >

    > A czy przypadkiem POS nie jest w stanie wymusic PINowania niezaleznie
    > od zapisu na pasku ?

    ja sie nie spotkalem z tym. ale cholera wie ...

    > Na stacjach Neste jakos transkacje z PINem byc musza nawet dla KK i
    > schodza jako bezgotowkowe.
    > Wiec IMO jest czego sie bac :(((

    no fuct. ciekawe jak to od strony technicznej jest zrealizowane ?

  • 74. Data: 2003-02-09 18:08:08
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > A czy przypadkiem POS nie jest w stanie wymusic PINowania niezaleznie
    > od zapisu na pasku ?
    > Na stacjach Neste jakos transkacje z PINem byc musza nawet dla KK i
    > schodza jako bezgotowkowe.

    A na warszawskim lotnisku mozesz zaplacic karta poprzez wsuniecie jej do
    czytnika. Bez pinu, bez podpisu :-) Ciekawe, co w przypadku reklamacji?
    :-)))

    M.

  • 75. Data: 2003-02-09 18:21:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 9 Feb 2003 19:08:08 +0100, "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> wrote:

    >A na warszawskim lotnisku mozesz zaplacic karta poprzez wsuniecie jej do
    >czytnika. Bez pinu, bez podpisu :-) Ciekawe, co w przypadku reklamacji?
    >:-)))

    Ryzyko sprzedawcy. Pewnie bardziej sie oplaca postawic tu na szybkosc
    i wygode.

  • 76. Data: 2003-02-09 18:27:11
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Czy Ty moze prowadzisz jakas firme? Tak samo mowisz swoim klientom?

    A wyobraź sobie, ze prowadzę.
    I wyobraź sobie, że cześć "klientów" mam w dupie.:-(
    Mi nie zależy na "szczerzeniu kłów" każdemu, który się nawinie i ma jakieś
    oczekiwania, któremu "się wydaje, że powinno być
    inaczej":-(
    Konkurencja tez chce z czegoś żyć.

  • 77. Data: 2003-02-09 18:28:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Proponuje napisac to to wielkimi literami przed wejsciem 'MAMY CIE W DUPIE
    > UZYTKOWNIKU INTERNETU" ;).

    Jest ISTOTNA różnica między użytkownikiem Internetu, a NIEZADOWOLONYM DYSKUTANTEM z
    Internetu:-)

  • 78. Data: 2003-02-10 09:55:19
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A na warszawskim lotnisku mozesz zaplacic karta poprzez wsuniecie jej do
    > czytnika. Bez pinu, bez podpisu :-) Ciekawe, co w przypadku reklamacji?
    > :-)))
    to samo jest w niemczech, mozna kupic np. bilet na pciag i potwierdzic
    tylko przez wlozenie wypuklej karty do czytnika

    ryzyko sprzedawcy
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 79. Data: 2003-02-10 11:59:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
    wiadomości news:b234qa$vei$1@aquarius.webcorp.pl...

    > Mozna prosic o wiecej informacji ? Dane jakie posiadam z Polcardu przecza
    > temu co piszesz, ale mozliwe, ze sa inne rozwiazania i warunki o ktorych
    nie
    > wiem.

    2% prowizji to placi pierwszy lepszy sklep. Takie sieci jak Makro osiagajace
    milionowe obroty miesiecznie sa w stanie utargowac prowizje ponizej 1%. Ale
    widac im sie nie chce - no i trzeba wyposazyc kasy w terminale a panie
    przeszkolic - to tez kosztuje... Jak przezyja duzy napad na placowke i
    rabunek paruset tysiecy z kas to szybko zmienia swoja polityke.

    D.

  • 80. Data: 2003-02-10 13:17:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    no i trzeba wyposazyc kasy w terminale a panie
    > przeszkolic - to tez kosztuje...

    Kasy posiadaj terminale do obslugi kart Marko BPH PBK

    --
    JaKi