  • Data: 2018-04-11 15:00:53
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm, w citku załatwiałem zawsze przez pocztę wewnętrzną - pewnie nawet przez telefon
    bez pobrania 6zł by nie zrobili - choć może to nie jest coś, co można wyklikać i może
    załapałoby się bez opłaty... W każdym razie z odpisywaniem nie są jacyś bardzo szybcy
    i kilka dni mija, zanim się zbiorą.
    Właściwie to teraz prośbę/wniosek wysłałem między 10 a 25 marca (chyba 23) - ale sam
    dopisałem, że jakby miał być jakiś problem, to niech z realizacją poczekają, aż ten
    25 marca minie - odpowiedź o realizacji mam z 27 marca.

    Ale ciekawa ta sytuacja w mBanku - czy dobrze myślę, że przy braku takiego
    zabezpieczenia, że jeden wyciąg w miesiącu musi być - a jak widać w mBanku nie musi -
    teoretycznie można by odsuwać wystawienie wyciągu w nieskończoność?
    Chyba że to jakoś inaczej jest zabezpieczone - w jakimś regulaminie KK, zdaje mi się
    że w db i/lub mBanku, widziałem zapis, że między kolejnymi zmianami końca okresu
    muszą minąć minimum 3 cykle.
    Inne zabezpieczenie to płatna zmiana - tak mam w db oraz w żabie - w żabie udało się
    zmienić bezpłatnie ustawienie domyślne powołując się na rozmowę przy składaniu
    wniosku, w której było zapewnienie o możliwości wyboru okresu - co zrobiłem, a mimo
    to ustawili mi inną datę - a w db wybierałem przy składaniu wniosku w oddziale.
    Citek teoretycznie pozwala zmienić bezpłatnie raz w roku, ale jak poprosiłem o drugą
    zmianę w ciągu jednego roku to też zrobili. Ale nie pozwala wybierać przy wniosku.
    A eurobank ani nie pozwolił wybrać - ani potem zmienić. Jedyna możliwość zmiany to
    zamknięcie KK i wzięcie nowej.