  • Data: 2018-05-09 11:35:13
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na górze w ST jest info o kłopotach z wyciągami z 4 i 7 maja.
    Mój z 25 kwietnia był dostępny już od rana 26 kwietnia, jak zwykle w citku (a
    powiadomienia mailowe wyłączyłem, bo mnie wkurzały - a jak je sobie w ST wyłączyłem,
    to niespodziankowo dostałem wyciąg listowny i skasowali na niego 5zł - ale od razu
    oddali, gdy wytłumaczyłem, że jednak składałem inną dyspozycję) - zaś w db nie ma się
    co spodziewać wyciągu z 25. dnia miesiąca wcześniej niż w 27. dniu i to po południu -
    a jak łobuzom podałem mail to też zaczęli przesyłać te irytujące powiadomienia mailem
    - zaś w db nie da się tego wyłączyć przez ST. Przez telefon zapominam - ale też się
    trochę boję, co też ci artyści mogą za skutki uboczne wywołać...