  • Data: 2018-04-10 10:54:25
    Temat: Re: Macie wyciągi z Citibanku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2018 10:00:02 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > Sam piszesz, że masz dostęp do wyciągu z marca, więc nie rozumiem pytania.
    > Czyżbyś się spodziewał, że 8 kwietnia dostaniesz wyciąg za kwiecień???

    Spodziewał się prawidłowo.
    Ja miałem do tej pory ustawione na 10. dzień miesiąca i po wybraniu roku 2018 mam
    dostępne wyciągi z 10/01/2018, 11/02/2018 i 11/03/2018.
    Gdybym nie zmienił na 25. dzień miesiąca, to jutro powinienem mieć dostępny z
    10/04/2018.
    W citku wyciągi zawsze były dostępne następnego dnia po dniu zamknięcia cyklu (bo np.
    w db trzeba czekać zwykle do drugiego dnia - jak mam koniec na 25. dzień to wyciąg
    jest do pobrania w pdf zwykle dopiero 27. po południu - choć sumę minimalną itp.
    widać w ST już 26.).

    A z tą moją zmianą to też jestem ciekawy, jak będzie - w poczcie wewnętrznej mam
    zapewnienie, że zmiana jest zrobiona i następny wyciąg będzie z datą 25 kwietnia -
    ale w ST w "Zarządzaj kartą" wciąż widnieje "Data wyciągu 2018-04-10". Pewnie
    niedoróbka, bo cykle zmieniałem już kilka razy (i to nawet dwa razy w roku) - jedynym
    zonkiem była konieczność wcześniejszej spłaty karty jak zmieniałem z bodajże 27. dnia
    na 10. dzień - kazali spłacić do 9., bo nie mogą być "dwa wyciągi na raz aktywne",
    choć na wyciągu z 27. dnia data spłaty była oczywiście dopiero ok. 23.