    From: " 0sa" <0...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MS Money
    Date: Tue, 2 Dec 2003 06:56:24 +0000 (UTC)

    Kay <z...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Właśnie zaczynam się zapoznawać z programem MS Money. W związku z tym że
    > wcześniej nie miałem do czynienia z programami do zarządzania budżetem
    > domowym to nasunęło mi się kilka pytań
    >
    > W jaki sposób "karmicie" danymi z bankowego konta takie programy?
    > Przeklepujecie ręcznie, importujecie jako pliki Excelowe czy jest jakaś
    > możliwość synchronizacji...

    Normalnie idea tych programow jest zautomatyzowanie tej zmudnej roboty wiec
    ustaw sobie program tak aby zciagnal i zsynchronizowal ci wszystkie konta
    bankowe jakie masz przy jednym kliku. Dodatkowo masz opcje synchronizacji
    poszczegolnych kont i oczywiscie w specjalnych przypadkach mozesz importowac
    dane tez ale to juz zabiera wiecej czasu.

    > Czy pozostać przy MS Money czy może jest coś
    > lepszego? Czy w ogóle jest sens się tym bawić? . . .

    Rynek jest zdominowany poprze MS Money i Quicken choc Quicken jest na rynku
    dluzej. Bardzo podobne programy wiec nie bedzie miedzy nimi powaznych roznic.

    0sa