eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem! › Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
  • Data: 2020-02-25 14:34:12
    Temat: Re: MILLE grazie! Uprzedzam, by nie ryzykować jakichkolwiek związków z tym bankiem!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 11:56:19 UTC+1 użytkownik t...@g...com napisał:

    > Darwin za to? Jak masz pełne konto i kilka debitowych?

    No, może aż tak źle nie było, bo miałeś od kogo pożyczyć, a i pewnie przez te dwa dni
    byś z głodu nie umarł - chyba że z hotelu by wyrzucili, spać musiałbyś na ulicy (bo
    np. nie byłoby czym zapłacić za dojazd na lotnisko, gdzie te dwie doby dałoby radę
    się przemęczyć, a przynajmniej pod dachem i w miarę bezpiecznie) - i w końcu by Cię
    porwali i wycięli organy do transplantacji ;)

    > Jak do tej pory wszędzie wszystko działało?

    No ale to nie były aż takie końce świata.
    Podobno państwa dzielą się na rozwinięte, rozwijające się i jakieś tam zupełnie
    prymitywne.
    Letnie igrzyska olimpijskie były do tej pory 4 razy w krajach rozwijających się - w
    Meksyku, ZSRR, właśnie w Chinach oraz w Brazylii.
    Podobno Polska też jest krajem rozwijającym się - a takie Czechy, Słowacja, Grecja i
    państwa bałtyckie (a nawet Islandia) - są rozwiniętymi.

    > Nie dam se zrobić kredytowej, mam rozrzutną rodzinę i się boję.

    Ale kto każe od razu wyrabiać dodatkowe wszystkim członkom rodziny?
    No chyba że zostanie to potraktowane jako zdrada małżeńska ;>

    > A detale odpisałem na mail, bo zaskoczyło mnie, że Google z automatu zrobiło mi
    subskrypcję tej grupy i każdy post podesłał też jako mail. Przepraszam cię za
    mailowanie.
    > (Już to wyłączyłem. Jak ja loobię być tak zaskakiwanym, no rozkoszne..)

    Nie musisz przepraszać, bo i tak tego maila nie dostałem, nawet w spamie sprawdzałem.
    Więc jeśli to nie tajemnica to przekopiuj na grupę.