  • Data: 2016-07-13 22:58:26
    Temat: Re: MCC 4111
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 21:10, Krzysztof pisze:

    > SprytnyBill pobiera 0,97zl za rachunek a platnosc
    > rachunku o kwocie kilkuset zl da w ramach GP na karcie duzo mniej,
    > czyli bedziemy doplacac do takiej uslugi. Taniej i prosciej zaplacic
    > taki rachunek darmowym przelewem z konta niz uzywac do tego karty
    > kredytowej.

    E tam, kto by się schylał po pomijalną korzyść z tytułu GP :/
    - Bill bardziej służył do "wyrobienia" wymaganego obrotu karcianego
    na różniastych debetówkach.

    Zaś co do samej "opłacalności" - to niekoniecznie taniej :)
    Np. do 27.06 Raifi dawał 1 zeta za każdą wydaną stówkę KK,
    więc te 0,97 zeta mogło się bez problemu zwrócić z nawiązką,
    - to już obecnie historia ;)

    @Dawid

    KK citka mam "dośmiertnego" ? - LOL
    jednak jak wyżej - nie mam potrzeby aby płacić r-ki KK :)

    Pozdro