  • 11. Data: 2004-04-20 08:34:44
    Temat: Re: MBank to jednak palanty
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo Ty nie rozumiesz. Daje Ci tylko przyklad, ze sa banki jak najbardziej
    > tradycyjno-okienkowe, ktore 20k nie wyplacaja tak spontanicznie.

    Ja zadałem pytanie co tradycyjny marmurek ma wspólnego z wypłatą gotówki z
    banku internetowego? :)

    > skoro jest nas juz dwoch ktorzy nie rozumieja Twojej wypowiedzi,
    > to moze znaczy, ze malo jasno sie wypowiadasz ?

    Może czytaj coś więcej niż tylko to na co odpowiadasz?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2004-04-20 08:36:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > a o wypłacie w POSie dowolnego banku dotąd nie słyszałeś?

    Zdaje się nie o tym rozmawiamy.

    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=999
    05&t=99746&v=t

    Taaaak. No i jak to się ma teraz do tych 15k/20k? :)
    Nadal rozmawiamy o mBanku?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2004-04-20 08:43:18
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    kiedy mialem konto w PKO BP (jeszcze poltora roku temu) to gorna granica
    niezapowiedzianej wyplaty gotowkowej, to bylo 15k.
    Wiecej trzeba bylo uprzedzic dzien wczesniej.

    MarcinP

  • 14. Data: 2004-04-20 08:57:06
    Od: Rafał KLISowski <k...@s...tenbit.pl>

    W Tue, 20 Apr 2004 00:12:41 +0200, agent Navi nadaje:
    ciach!
    > [...]
    ciach!

    Myślałem przez długi czas, że mój mercedes to wreszcie samochód jakiego
    szukałem. Przy kupowaniu powiedzeli mi o wszystkich zabezpieczeniach i
    przepisach związanych z jazdą takim samochodem, byłem taki szczęśliwy. Do
    dzisiaj.

    Dostałem w końcu urlop w firmie i wymyśliłem, że pojadę na niego moim
    mercem.

    Podchodzę dziś do niego, wsiadam, jadę, ale okazuje się, że on ma jakieś
    zabezpieczenia i nie pojedzie więcej niż 250 km.

    Dzwonie więc do serwisu i mówię "Co jest do kata? Ja na urlopie jestem!
    Chcę sobie pojeździć szybko!".
    A serwis jak nakręcony, że zabezpieczenie i nie pojadę więcej bo bym się
    zabił, albo kogoś. I że jak chcę szybko to, żebym na pustyni Nevada
    samochodami odrzutowymi pojeździł. A ja tłumaczę, że URLOP MAM! Szybko chcę
    jeździć! I przepisy mam w dupie i zabezpieczenia! No normalnie ręce
    opadają, nie da się więcej niż 250 km.

    Wychodzi, że to jest taki samochód dla ludzi co muszą się wcześniej z
    zasadami zapoznać. Dziwne.

    Spadam chyba na giełdę, żuka sobie kupię i będę jeździł po mojej wsi...

    Nowym potencjalnym klientom radzę przemyśleć temat... Bo może się zdarzyć,
    że bądą mieli urlop (czego wszystkim życzę) i będą mogli sobie szybko
    pojeździć tylko na "stymulatorze".

    BP, NMSP.

    --
    Rafał http://www.klisowski.tk/, http://www.klisowska.tk/
    Wódkę można pić tylko w dwóch wypadkach: gdy jest zakąska i gdy jej nie ma.

  • 15. Data: 2004-04-20 09:31:42
    Od: dg <g...@b...gnet.pl>

> [...]
    > szukałem. Przy kupowaniu powiedzeli mi o wszystkich zabezpieczeniach i
    > przepisach związanych z jazdą takim samochodem, byłem taki szczęśliwy. Do
    [....ciach....]

    Dobrze, że kawy jeszcze sobie nie zrobiłem, miałbym brudny monitor
    :)))))

    --
    gonT

  • 16. Data: 2004-04-20 09:46:39
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Zdaje się nie o tym rozmawiamy.

    o tym o tym

    > Taaaak. No i jak to się ma teraz do tych 15k/20k? :)
    > Nadal rozmawiamy o mBanku?

    jesli Ty nadal nie rozumiesz to juz latwiej sie chyba nie da wytlumaczyc.

    a moze.

    wyobraz sobie taka sytuacje: mam konto w mbanku. nagle potrzebuje 10k.
    co robie? ide np do pkobp i wyplacam w pos'ie 10k i kosztuje mnie to 5pln
    prowizji.

    czy to jest jasne?

    limit sam sobie ustalam w internecie.

  • 17. Data: 2004-04-20 09:49:30
    Temat: cd.
    Od: b...@o...pl

    > wyobraz sobie taka sytuacje: mam konto w mbanku. nagle potrzebuje 10k.
    > co robie? ide np do pkobp i wyplacam w pos'ie 10k i kosztuje mnie to 5pln
    > prowizji.

    no i dodam tylko, dla jasnosci, ze nie mam konta w pkobp i wyplacam
    za pomoca karty mbanku. :P

    pozdr.
    marcin

  • 18. Data: 2004-04-20 09:50:32
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    Ktoś, kiedyś (chyba Scottt Adams w komiksie o Dilbercie) zauważył, że pisanie
    jest na tyle proste, że często wyprzedza naukę czytania.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 19. Data: 2004-04-20 10:17:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MarcinP <b...@p...onet.pl> wrote:

    > to, ze dysponujac rowniez kontem w banku tradycyjnym, nie ma wlasciwie
    > wiekszego

    Ależ ja doskonale o tym wiem.
    I nadal nie o to pytałem w kontekście tego wątku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2004-04-20 10:19:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bd <b...@o...pl> wrote:

    > jesli Ty nadal nie rozumiesz to juz latwiej sie chyba nie da wytlumaczyc.

    Ja rozumiem. Przecież to oczywiste rozwiązanie. Widzę jednak, że w trakcie
    rozwoju dyskusji nastąpiło pomieszanie z poplątaniem :>
    Przepraszam w takim razie za niezbyt jasne (jak widać) doprecyzowanie
    pytania.

    --
    Przemysław Maciuszko