  • 1. Data: 2004-04-19 19:36:56
    Temat: Kredyt konsumpcyjny / odnawialny
    Od: "deep" <m...@g...pl>

    Witam,
    omze ktos jest na biezaco,
    potrzebuje wziasc kredyt konsumpcyjny: 6000 PLN
    na jakies 12-18 miesiecy,
    gdzie bedzie najkorzystniejszy?

    Jak dotad znalazlem w Raiffaisen 7,9% / 12mcy, ale wesze podstep (ukryte
    oplaty i takie tam)

    PS: jestem klientem mbanku

    Dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2004-04-19 22:06:44
    Temat: Re: Kredyt konsumpcyjny / odnawialny
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "deep" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na jakies 12-18 miesiecy,
    > gdzie bedzie najkorzystniejszy?
    >
    > Jak dotad znalazlem w Raiffaisen 7,9% / 12mcy, ale wesze podstep (ukryte

    Nie ma oplat ukrytych dzisiaj sie dowiadywalem.
    A co do podstepu... mi tez tak mowili jak bralem Visa Nova za 19,5% i oplata
    roczna 25PLN bez zasw. o zarobkach (tylko historia kart z mojego
    banku-3mies.)... no coz podstepu sie nie doszukalem a koszty duzo nizsze.
    Minus - brak ubezpieczenia, ale jak komus nie potrzebne miec nie musi.

    pozdr,
    Leo

  • 3. Data: 2004-04-19 23:31:23
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Leon wrote:

> [...]
    > banku-3mies.)... no coz podstepu sie nie doszukalem a koszty duzo nizsze.
    > Minus - brak ubezpieczenia, ale jak komus nie potrzebne miec nie musi.

    tez mam to "cudo techniki" - a sprawdzaales jaki masz okres splaty? i
    dlaczego krotszy o 7 dni niz w normalnych kartach? :>

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2004-04-20 07:53:16
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "deep" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak dotad znalazlem w Raiffaisen 7,9% / 12mcy, ale wesze podstep (ukryte
    > oplaty i takie tam)

    a to jakies info z infolinii ? bo na www takiej pozycji niewidze

  • 5. Data: 2004-04-20 14:04:27
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Uzytkownik "sebol" <l...@s...pl> napisal w wiadomosci

    > tez mam to "cudo techniki" - a sprawdzaales jaki masz okres splaty? i
    > dlaczego krotszy o 7 dni niz w normalnych kartach? :>

    Okres rozliczeniowy 25-24 a min. do splaty do 7, czyli 14 dni.
    Akurat krotszy okres splaty mi nie przeszkadza. Domyslam sie ze wynika to z
    niewielkiej oplaty rocznej. Ale wole krotszy okres i niskie oprocentowanie
    niz oprocentowanie rzedu 37,5% i dluzszy okres splaty no chyba ze ktos
    splaca 100% to bez znaczenia...

    Pozdr,
    Leo

  • 6. Data: 2004-04-20 14:07:20
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > a to jakies info z infolinii ? bo na www takiej pozycji niewidze

    http://www.raiffeisen.pl/01b25368f61eb352ef691abffe6
    9c0b3#wiosenny

    Pozdr,
    Leo