  • 1. Data: 2004-04-19 14:45:50
    Temat: Płatności z zagranicy
    Od: "Sylwester Łazar" <e...@a...pl>

    Witam!
    W związku z faktem, że przelewy z zagranicy, które przychodzą na konto w
    mBanku, trwają wyjątkowo długo, rozważam możliwość zmiany banku.
    Jeśli ktoś jest zadowolony ze swojego banku w tym zakresie,
    to proszę o podanie czasu jaki potrzebuje przelew aby trafił do odbiorcy.
    Jeśli ktoś ma podobne problemy z mBankiem, gdzie przekaz SWIFT trwa prawie 2
    tygodnie i BRE bank jest bezpośrednim bankiem korespondencyjnym, to również
    proszę o kontakt.
    Pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 2. Data: 2004-04-19 17:18:36
    Temat: Re: Płatności z zagranicy
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    do mnie na konto w mbanku kasa idzie 3 dni robocze

  • 3. Data: 2004-04-19 20:42:21
    Temat: Odp: Płatności z zagranicy
    Od: "Sylwester Łazar" <e...@a...pl>

    > do mnie na konto w mbanku kasa idzie 3 dni robocze
    Zazdroszczę.
    U mnie kolejny raz prawie 2 tygodnie i jeszcze nie doszedł!

  • 4. Data: 2004-04-23 10:54:47
    Od: "pari" <p...@m...pl>

    Czy do mbanku mozna słać ? zza granicy i potem w ? odebrać?
    pari

  • 5. Data: 2004-04-23 21:11:38
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Czy do mbanku mozna słać ? zza granicy i potem w ? odebrać?
    > pari

    tak

  • 6. Data: 2004-04-24 08:33:34
    Od: tenesu <t...@n...net>

    "LuK" <f...@N...pl> wrote in news:c6c0q2$5br$1@inews.gazeta.pl:

    > tak

    a jakie sa prowizje/oplaty?

    tenesu

  • 7. Data: 2004-04-24 17:11:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "pari" <p...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Czy do mbanku mozna słać ? zza granicy i potem w ? odebrać?

    Ta grupa schodzi na psy, takie bzdury tu wypisuja...
    1. Pisz po ludzku zwyklym tekstem bo wyszly ci znaki zapytania i nie wiadomo
    o jako walute ci chodzi.
    2. NIE DA SIE w mBanku odebrac w walucie, bo w mbanku nie ma kasy z kasjerka
    i takim pudelkiem z pieniazkami...
    3. Mozna wplacac w walucie na rachunek w mbanku ale to wymaga
    poinformowania mBanku ze taki przelew moze przyjsc i zadysponowania
    przewalutowania tego przelewu na PLN. Oplat brak.

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-04-24 17:13:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c6e74f$h6j$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...com>:

    > 3. Mozna wplacac w walucie na rachunek w mbanku ale to wymaga
    > poinformowania mBanku ze taki przelew moze przyjsc i zadysponowania
    > przewalutowania tego przelewu na PLN. Oplat brak.

    Oj, nie wymaga, i to juz od b. dawna. Przewalutowanie dziala automatem po
    niezlym kursie BRE skup dewiz.

    Reszta sie zgadza.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-04-25 07:25:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c6e788$cfm$1@opal.icpnet.pl...
    > c6e74f$h6j$...@i...gazeta.pl,

    > Oj, nie wymaga, i to juz od b. dawna.

    Tzn kiedy wprowadzili to do swojego regulaminu i TOiP?
    Gdzies jest napisane ze taka usluge swiadcza?
    Bo ze to sie udaje to ja wiem.

    > Przewalutowanie dziala automatem po
    > niezlym kursie BRE skup dewiz.

    W mBanku wszystko dziala "automatem"...;-)

    --
    Pozdrowienia