  • 1. Data: 2004-12-27 09:54:01
    Temat: [MBank] Zgineła przesyłka aktywacyjna.
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam wszystkich

    zakładałem mamie konto w mBanku (ja juz mam). Chyba zgineła gdzies przesylka
    z umowa i aktywacja konta. Przesylka wysłana zostala jakies 2 tygodnie temu
    ale na Mlini kazali jeszcze poczekac kilka dni.

    Mam pytanie :

    Czy taka przesylka w niepowolanych rekach moze mi zaszkodzic (mojej mamie)??
    mam a w tej chwili zaczela sie powaznie zastanawiac czy otwierac tam konto.
    Konsultantka Mlini weryfikujac moja mame pytala o dane które chyba mozna
    znalesc na umowie. A wiec kazdy moglby sie pod nia podszyć.
    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-12-27 10:08:04
    Temat: Re: [MBank] Zgineła przesyłka aktywacyjna.
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    temu
    > ale na Mlini kazali jeszcze poczekac kilka dni.

    niestety prawda jak zwykle lezy gdzie indziej niz jej szukamy - zdecydowanie
    zakladam, ze winni sa pracownicy mbanku, ktorzy klamia, jakoby cokolwiek
    wysylali - niestety ten typ juz tak ma
    stan rzeczywisty jest wg mnie taki, ze mbank wynajal firme trzecia, ktora
    prwdopodonie dziala w imieniu mbanku i posredniczy m inn w sprawie tych
    wysylek i weryfikacji wnioskow, w mbanku nie maja najmniejszej nawet wiedzy
    niestety - co gdzie i kiedy jest wysylane, ale oczywiscie zadna linia nie
    powie Ci, ze przepraszamy zawalamy sprawy jak leci - maja standardowego
    konia do klamstw - pt poczta = tak sie jednak sklada, ze poczta juz od dawna
    dziala szybciej niz weterynarze z mbanku zakladaja, no ale 99% przyjmuje
    niestety wiare tym klamstwom na mlinii

  • 3. Data: 2004-12-27 10:19:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > sprawie tych wysylek i weryfikacji wnioskow, w mbanku nie maja
    > najmniejszej nawet wiedzy niestety - co gdzie i kiedy jest wysylane,

    A ja mam teorię zbliżoną do Twojej - choć nieco zmodyfikowaną. Jest firma
    trzecia i pewnie wygląda to mniej więcej tak - pakiet aktywacyjny jest
    przygotowywany, do formatki, której podgląd ma mlinia wpisywany jest status
    "wysłany", a tymczasem pakiet na pocztę idzie sobie np. tydzień później. Do
    tego poczta dokłada ze 2-3 dni, a mlinia ma "przykazane", żeby w razie czego
    zwalać na pocztę. I tak to się kręci.

  • 4. Data: 2004-12-27 19:54:24
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    Do
    > tego poczta dokłada ze 2-3 dni, a mlinia ma "przykazane", żeby w razie

    stempel na liscie, mozna zobaczuc kiedy zostalo wyslane