  • 1. Data: 2004-12-26 22:25:45
    Temat: bph podnioslo prowizje?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    pobrano mi 10,95 za prowadzenie rachunku (srebrny sezam) zamiast 9,95
    Ktos wie dlaczego bo w tabeli oplat nie ma mowy o podwyzce oplat?
    Moze pobrano za prowadzenie skrzynki pocztowej?
    Jak ja zlikwidowac?

    JR

  • 2. Data: 2004-12-26 22:50:33
    Temat: Re: bph podnioslo prowizje?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > pobrano mi 10,95 za prowadzenie rachunku (srebrny sezam) zamiast 9,95
    > Ktos wie dlaczego bo w tabeli oplat nie ma mowy o podwyzce oplat?
    > Moze pobrano za prowadzenie skrzynki pocztowej?

    U mnie to samo (+ prowizja za debet). Wydaje mi się, że to właśnie skrzynka.

    > Jak ja zlikwidowac?

    Było jakiś miesiąc (?) temu na grupie. ZTCP w jakimś zupełnie nieoczekiwanym
    miejscu :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-12-27 01:39:52
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Było jakiś miesiąc (?) temu na grupie. ZTCP w jakimś zupełnie
    > nieoczekiwanym
    > miejscu :-)

    moze ktos przypomni jak to zrobic bo szukalem na sezamie i nie moge
    znalezc - konieczne jest udanie sie do oddzialu?

    JR

  • 4. Data: 2004-12-27 06:08:41
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > moze ktos przypomni jak to zrobic bo szukalem na sezamie i nie moge
    > znalezc - konieczne jest udanie sie do oddzialu?
    >
    > JR

    Zakładka "Moje finanse" -> Moja poczta

    Darek

  • 5. Data: 2004-12-27 10:05:25
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 27 gru 2004 at 01:39 GMT,
    JerzyR <j...@k...chip.pl> napisał(a):

    > moze ktos przypomni jak to zrobic bo szukalem na sezamie i nie moge
    > znalezc - konieczne jest udanie sie do oddzialu?

    a ja mam _wyłączoną_ pocztę (w oddziale) i też 10,95
    będę dziś w banku to się zapytam

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 6. Data: 2004-12-27 12:44:26
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Zakładka "Moje finanse" -> Moja poczta

    nie mam takiej zakładki:)

    JerzyR

  • 7. Data: 2004-12-27 13:48:46
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > nie mam takiej zakładki:)

    a jednak mam:)

    JR

  • 8. Data: 2004-12-27 16:33:43
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > pobrano mi 10,95 za prowadzenie rachunku (srebrny sezam) zamiast 9,95

    a najciekawsze, ze oprocz 10,95 pobrano dodatkowo za skrzynke 1,00 zł!!
    Jak bede w oddziale po nowa karte to zapytam

    JR

  • 9. Data: 2004-12-27 23:10:30
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-12-27 17:33, Użytkownik JerzyR napisał:

    > a najciekawsze, ze oprocz 10,95 pobrano dodatkowo za skrzynke 1,00 zł!!
    > Jak bede w oddziale po nowa karte to zapytam

    A nie korzystałeś z usług SMSowych (powiadomienia etc.)?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-12-28 11:03:41
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > a najciekawsze, ze oprocz 10,95  pobrano dodatkowo za skrzynke 1,00 zł!!
    > Jak bede w oddziale po nowa karte to zapytam

    Hi, hi bo oni som cwani :-)

    26-12-2004 Opłata za Sez@ma + 1 zł (domyślam się, że za skrzynkę, pewnie za
    grudzień)
    27-12-2004 Opłata za skrzynkę pocztową - 10/2004
    27-12-2004 Opłata za skrzynkę pocztową - 11/2004

    Hi, hi, Lider potrafi, ale mnie to pachnie bazarowym geszeftem, a nie
    zachowaniem giełdowej instytucji zaufania publicznego.

    Jacek