    From: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LukasProwizja - pytanie do uzytkownikow
    Date: Sat, 04 Feb 2006 10:30:48 +0100

    Krecony napisał(a):
    > Mam pytanie do
    > uzytkownikow Lukasa - czy rzeczywiscie prowizja jest naliczana z miesiecznym
    > opoznieniem? Czy na rzyklad za styczen nalicza mi prowizje w ostatnim dniu
    > lutego? Czy prowizje za grudzien naliczaja Wam w ostatni dzien stycznia? Czy
    > jest norma, ze w Lukasie licza prowizje za cos, czego jeszcze nie aktywowali?
    > Pozdrawiam,
    > Krecony

    W nowym systemie Lukasa pierwsza prowizja za prowadzenie rachunku
    nalicza się równo po miesiącu od założenia konta. Czyli np. konto jest
    uruchomione 27 grudnia, to pierwsza prowizja za prowadzenie rachunku
    będzie pobrana 27 stycznia.

    Analogicznie jest z kapitalizacją odsetek. Pierwsza następuje po 3
    miesiącach od otwarcia rachunku.

    Podobno można sobie dowolnie zmienić daty pobierania opłat za konto i
    naliczania kapitalizacji.

    Pozdrawiam,
    Sebastian