  • 1. Data: 2003-09-05 15:22:42
    Temat: Lukas zamiast LGNet?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Ponieważ Nordea będzie dla mnie niestrawna, chciałbym ją czymś zastąpić.
    Na razie wybór padł na Lukas. Mam parę pytań.
    1. czy w oddziele na pl. Orląd Lwowskich można dokonywać wpłat (w ogole jest
    tam placówka banku czy tylko siedziba firmy?)
    2. czy wpłaty są bezpłatne
    3. jak konto jest %% -- porównywalne z mbankiem czy vwbankiem, czy lepiej
    przelewać do któregoś z tych banków
    4. jakie są prowizje? Mam zamiar tylko wpłacać wypłacać, wybierać z bankomatu i
    przelewać na mbanku lub vwbanku, jeżeli % będą zbyt niskie. Inne operacje w
    zasadzie mnie nie interesują.

  • 2. Data: 2003-09-05 15:37:52
    Temat: Re: Lukas zamiast LGNet?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:
> [...]
    > 1. czy w oddziele na pl. Orląd Lwowskich można dokonywać wpłat (w
    > ogole jest tam placówka banku czy tylko siedziba firmy?)

    Szkoda, ze miasta nie podales, poszukaj sobie:
    http://www.lukas.com.pl/placowki.asp

    > 2. czy wpłaty są bezpłatne
    tak

    > 3. jak konto jest %% -- porównywalne z mbankiem czy vwbankiem, czy
    > lepiej przelewać do któregoś z tych banków
    Zalezy od rodzaju konta - Pro jest tak w polowie miedzy eKontem a eMaksem:

    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

    > 4. jakie są prowizje? Mam zamiar tylko wpłacać wypłacać, wybierać z
    > bankomatu i przelewać na mbanku lub vwbanku, jeżeli % będą zbyt
    > niskie. Inne operacje w zasadzie mnie nie interesują.
    znowu, zalezy od rodzaju konta:

    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-05 17:02:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 5 Sep 2003 17:37:52 +0200, w <bjaakh$ldq$1@topaz.icpnet.pl>, "Robert"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > 1...@4...com,
    >
    > Szkoda, ze miasta nie podales, poszukaj sobie:
    > http://www.lukas.com.pl/placowki.asp

    Kurcze, zachowałem się jak warszawiak :) Wrocław.
    Ale widzę, że jest.

    > tak

    > Zalezy od rodzaju konta - Pro jest tak w polowie miedzy eKontem a eMaksem:
    >
    > http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

    1%... haha

    > znowu, zalezy od rodzaju konta:
    >
    > http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp

    e-konto... bez tokena można coś przelewać?

    O fajnie, bankomaty BZ WBK mam dość blisko...

  • 4. Data: 2003-09-05 17:03:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Szkoda, ze miasta nie podales, poszukaj sobie:

    No Wrocław oczywiście :-) I oczywiście jest tam placówka :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-09-05 17:07:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > e-konto... bez tokena można coś przelewać?

    No pewnie. Odbiorców definiujesz w oddziale lub przez lukaslinię.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-09-05 17:16:11
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    v...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > 1%... haha
    Jesli pytasz o %%, to sugeruje, ze masz troche oszczednosci. Wtedy zakladasz
    lokate i masz Pro za darmo (albo trzymasz na nim te >5kPLN) z tokenem i 3.5%
    na dzis.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-09-05 17:16:55
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjafoj$10n$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No Wrocław oczywiście :-) I oczywiście jest tam placówka :-)

    znaczy gdzie? na Orląd? ;P

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-05 17:19:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > znaczy gdzie? na Orląd? ;P

    Na Orląt oczywiście - aleś się uczepił :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-09-05 17:22:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjagm4$3ee$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Na Orląt oczywiście - aleś się uczepił :-))))

    I Ty to mówisz??

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-09-05 17:22:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > I Ty to mówisz??

    Przypowieść o źdźble i belce (nie mylić z belkowym :-))) jest Panu znana,
    jak mniemam :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn