  • Data: 2002-12-27 11:57:06
    Temat: Re: Lukas robi ludzi w bambuko
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Klient" <k...@s...cut> napisał w wiadomości
    news:36TH5CGA37614.2638657407@anonymous.poster...

    > Byc moze byles znajomym, znajomym znajomego w malym miasteczku.
    > Generalnie jednak bank zszedl na dziady mi np. nie chcieli wymienic
    > nieodplatnie wadliwej karty. Ekspres do kawy to tylko tak ..na pokaz,
    > dawno nie widzialem zeby goraca kawa czekala, trzeba prosic, gorzka, syf.

    To zdumiewające jak bardzo cały czas pokutuje przekonanie, że tylko po
    znajomości da się coś załatwić.
    Nie jestem ani znajomym, ani znajomym znajomego. A zakupu dokonywałem w
    Media 2 w Łodzi. Raz tylko wziąłem do tej pory kredyt w Lukasie, który
    spłaciłem w terminie nie spóźniając się z ratami. A zatem ten był drugim
    kredytem w Lukasie.
    Jeżeli natomiast mierzyć jakość banku ekspresem do kawy, to wszystkie banki
    są dziadowskie. Tylko pierwsze dni działalności każdego banku z reguły są
    radosne.

    Pozdrawiam
    kriskel