  • Data: 2002-12-27 11:56:58
    Temat: Re: Lukas robi ludzi w bambuko
    Od: Klient<k...@s...cut> szukaj wiadomości tego autora

    > To zdumiewające jak bardzo cały czas pokutuje przekonanie, że tylko po
    > znajomości da się coś załatwić.
    > Nie jestem ani znajomym, ani znajomym znajomego. A zakupu dokonywałem w

    Zle sie wyrazilem, znajomym w sensie ze bank skads ciebie znal i dlatego
    nabral zaufania. Moze nawet nie wiesz skad i przez kogo - moze jakies listy
    adresowe? Co do 'zalatwiania po znajomosci' np. fundacja Bosko jest dobrym
    przykladem jak mozna pozyczac ;-)

    > Media 2 w Łodzi. Raz tylko wziąłem do tej pory kredyt w Lukasie, który
    > spłaciłem w terminie nie spóźniając się z ratami. A zatem ten był drugim
    > kredytem w Lukasie.

    Ano widzisz, a na pierwszy kredyt zawiozles pewnie z tone zaswiadczen? ;-)
    Z oryginalnego postu wydedukowalem (moze zle) ze Lukas odmowil kredytu bo
    nic nie znalazl na goscia - ani plusow ani minusow. Co to za bank w takim
    razie.

    > Jeżeli natomiast mierzyć jakość banku ekspresem do kawy, to wszystkie banki
    > są dziadowskie. Tylko pierwsze dni działalności każdego banku z reguły są
    > radosne.

    Nooo reklamuja sie z kawa to chyba mam prawo oczekiwac ?

    --
    Klient