  • 1. Data: 2004-01-27 19:49:28
    Temat: [Lukas] rezygnacja z VC i "wyrobienie" Mastercard-Onet ???
    Od: "Damian" <...@...pl>

    hej,
    kto z szanownych grupowiczow przerabial temat "konwersji" z VC lukasa na
    promocyjny MasterCard?
    obecnie VC nie uzymam, zarazilem sie nowa motokarta Citi, ale nie chce
    tracic kontaktu z produktami Lukasa a w szczegolnosci z dorobku w postaci
    limitu kredytowego , ktory jest prawie 3krotnie wyzszy od "szczodrego" Citi

    czy ktos utrzymal dotychczasowy limit kredytowy z VC przy rezygnacji i
    wnioskowaniu o MC?
    takie przejscie pozwala zaoszczedzic te 59 zl + jakies konto pocztowe+ a
    moze i na wycieczce ze scanholiday jeszcze zyskac...

  • 2. Data: 2004-01-27 19:57:59
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv6fa3$2f3$...@n...onet.pl,
    Damian <...@...pl>:

> [...]
    > tracic kontaktu z produktami Lukasa a w szczegolnosci z dorobku w
    > postaci limitu kredytowego , ktory jest prawie 3krotnie wyzszy od

    Pragne Cie ostrzec, ze w MC dostaniesz prawdopodobnie nizszy limit niz na
    VC. Pracownik sprawdzal przy mnie te same dane na obu kalkulatorach i wyszla
    istotna roznica. Bedzie tez na MC wymagane zasw. o zarobkach.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-28 06:01:20
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > obecnie VC nie uzymam, zarazilem sie nowa motokarta Citi, ale nie chce

    co za sila przebicia z tymi punktami w bp - ze ludzie chca za nie placic
    6,50 zl miesiecznie
    zdradzcie co takiego mozna dostac za te punkty w BP, ze warte sa one 110 zl
    rocznie w pierwszym roku i prawie 150 w nastpnych !

  • 4. Data: 2004-01-28 07:20:17
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zl
    > rocznie w pierwszym roku i prawie 150 w nastpnych !

    ty od razu co w roku nastepnym... przeciez za rok moze byc roznie... inna
    promocja nieprawdaz?
    a te punkty? nie znam bardziej atrakcyjnego programu lojalnosciowego.
    tzn tutaj na grupie kiedys pisano ze Vitaj jest lepszy ale tam powoli te
    punkty mi sie zbieraja,
    ale prawda jest taka, ze tam masz naliczone od kwoty co obecnie jest
    korzystniejsze w czasach drozejacej benzynki

    wracajac do BP... to zalezy od Ciebie jak uzbierasz punkty i jak je
    uzyjesz..ja nie posiadajac samochodu kupujac pepsi 2l uzbieralem 100 punktow
    i to mi wystarczylo na bardzo atrakcyjna wycieczke ze scan holiday

    po prostu nagrody w BP sa bardziej osiagalne niz np w statoil czy
    shell -zakladajac ze nie jestes zawodowym kierowca
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-28 08:26:29
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

> [...]
    wyszla
    > istotna roznica. Bedzie tez na MC wymagane zasw. o zarobkach.

    Dokładnie. nawet nie prawdopodobnie a z pewnoscia. Zdolnosc kredytowa dla
    nowej MC bedzie pomniejszona w wyniku posiadania VC, przy rezygnacji z
    niej - nic to nie zmienia bo jej rachunek bedzie jeszcze kilka miesiecy
    otwarty. Tak wiec niestety dopiero po kilku miesiacach od chwili wystawienia
    MC bedziesz mogl ubiegac sie o podwyzszenie limitu, niezaleznie od tego, czy
    z VC zrezygnowales czy tez wystapiles o jej nie wznawianie, etc. To
    oficjalne stanowisko banku a praktyka - napisz wniosek w oddziale do Lukasa
    o przeniesienie limitu z VC i zapewniam, ze jest spora szansa, ze bank
    pojdzie Ci na reke.
    darek

  • 6. Data: 2004-01-28 08:35:19
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > zl

    > ty od razu co w roku nastepnym... przeciez za rok moze byc roznie... inna
    > promocja nieprawdaz?

    pisalem rozniez o oplacie za biezacy rok = 110 zl
    czyli 30 za wydanie + 6,50 miesiecznie i czasem 0,36%salda na dodatek
    ale rozumiem, ze jest to taki bilet na loterie - kupuje pepsi - wygrywam
    wyciezke - bo jak zrozumialrm,, ty taka wycieczke wygrales :-)

  • 7. Data: 2004-01-28 08:44:24
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > pisalem rozniez o oplacie za biezacy rok = 110 zl
    tak, to przyjalem za oczywiste i niestety nie do obejscia

    > ale rozumiem, ze jest to taki bilet na loterie - kupuje pepsi - wygrywam
    > wyciezke - bo jak zrozumialrm,, ty taka wycieczke wygrales :-)

    nie, po prostu masz wycieczki z innej puli ...wtedy bylo to 999 za tydzien
    na krecie (samolot, posilki itp...z oplatami 1250zl) - rok 2002 (czyli wtedy
    okolo 400 zl taniej)
    w 2003 dwutygodniowy pobyt w tym samym hotelu kosztowal 2700 - wedlug
    katalogu

  • 8. Data: 2004-01-28 08:48:44
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv7rij$ah1$...@p...fkz.com.pl,
    dx <d...@f...com.pl>:

> [...]
    > banku a praktyka - napisz wniosek w oddziale do Lukasa o
    > przeniesienie limitu z VC i zapewniam, ze jest spora szansa, ze bank

    Piszesz "Dokladnie", a tresc zupelnie inna ;)

    Jeszcze raz powtarzam, ze kryteria okreslajace limit na MC sa ostrzejsze niz
    na VC i przy tych dokladnie samych danych wejsciowych wychodzi mniejszy
    limit, u mnie o ok. 30%.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-01-28 10:14:41
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Piszesz "Dokladnie", a tresc zupelnie inna ;)

    To tylko oznaka tego, ze zgadzam sie z tym co napisales a dodatkowo dorzucam
    kilka slow.:-)

    > Jeszcze raz powtarzam, ze kryteria okreslajace limit na MC sa ostrzejsze
    niz na VC i przy tych dokladnie samych danych wejsciowych wychodzi mniejszy
    limit, u mnie o ok. 30%.

    U mnie obecnosc w systemie VC obnizala oczywiscie limit dla VC wiec w tym
    wypadku trudno mi to powrownac natomiast w przypadku mojej matki, gdy
    stanale przed dylematem VC czy MC Lukasa zaproponowano jej dokladnie taki
    sam limit - wiec nie wiem jak to juz jest, moze rozne procedury.....a tak
    byc nie powinno...

    Pozdr,
    darek