  • Data: 2003-10-07 16:56:16
    Temat: Re: Lukas, pierwszy raz sie zawiodlem
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Klimek" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:blua75$2tj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ano macie racje. ten przypadek wyprostowal moja naiwnosc! skutecznie
    > polecilem ten bank 4 osobom, bezinteresownie, jednak cudow nie ma - jest
    > tylko polowanie na wpadke klienta - myslalem ze tam robil tylko citi, ale
    > nigdy ze moj ulubiony bank...

    moj tez byl ulubiony (ale średnio - bez przesadyzmu), do czasu oczywiscie
    :-) wpadka pierwsza byla, gdy za pomylkowy brak wplaty 1 grosza ! zaplacilem
    chyba z 70 zl tytulem odsetek (kk i reklamacja nie pomogla) a po raz 2-gi i
    ostatni, gdy zadalem zbyt proste pytania bezmozgowej obsludze w krakowskim
    oddziale, tu juz nerwy poszly na calego (dzialanie banku niezgodne z reg,
    ale przegralem proby walki bo wroclawska centrala okazala sie rownie
    bezczelna - nie reagujac zupelnie na pisma polecone) i bank zmienilem -
    nigdy wiecej choloty