  • 1. Data: 2003-02-05 11:05:31
    Temat: [Lukas] - klopoty z rozliczaniem miesiecznym KK
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Przyszedl dzis wyciag KK Lukasa i przykra niespodzianka - naliczone odsetki
    od trans. bezgotowkowych (ok. -60 zl) mimo - wg. wyciagu oraz faktycznie -
    terminowych splat pelnego zadluzenia. Telefon na Lukas Linie ujawnil, ze za
    ostatnie trzy miesiace nie zgadzaja sie o kilkaset zlotych miesieczne kwoty
    calkowitego zadluzenia na wyciagach, ktore widnieja u nich w systemie, z
    tymi, ktore fizycznie widnieja na wyciagach papierowych.

    Lukas Linia ma zanalizowac i oddzwonic.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-02-05 11:27:16
    Temat: Re: [Lukas] - klopoty z rozliczaniem miesiecznym KK
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > calkowitego zadluzenia na wyciagach, ktore widnieja u nich w systemie, z
    > tymi, ktore fizycznie widnieja na wyciagach papierowych.

    zaraz - na wyciagu masz poprzednie saldo zadluzenia (XXXXzł) oraz uznania
    (YYYY). U ciebie XXXX=YYYY i splata byla dokonana w dniu splaty ? To nie
    maja prawa naliczac zadnych odsetek. Sprawdz date splaty - przesuniecie o 1
    dzien moze skutkowac naliczeniem odsetek.

    D.

  • 3. Data: 2003-02-05 11:30:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1qse3$h4h$1@atlantis.news.tpi.pl, Dave <w...@o...pl>:
> [...]
    > uznania (YYYY). U ciebie XXXX=YYYY i splata byla dokonana w dniu
    > splaty ? To nie maja prawa naliczac zadnych odsetek.

    Ja tez tak uwazam.

    > Sprawdz date
    > splaty - przesuniecie o 1 dzien moze skutkowac naliczeniem odsetek.

    Nie, splata byla 2 dni wczesniej (17, termin byl 19) - jestem konserwatywnie
    ostrozny.

    U mnie na wyciagach wszystko sie zgadza, tylko ze oni maja inne (wieksze)
    kwoty do splaty w systemie!

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-05 11:36:19
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

> [...]
    > ostrozny.
    >
    > U mnie na wyciagach wszystko sie zgadza, tylko ze oni maja inne (wieksze)

    a co cie obchodzi to co oni maja w systemie ? Ty dostajesz wyciag i to jest
    dla ciebie wyznacznik tego co nalezy splacic. Oni tez sa w stanie odtworzyc
    ten wyciag wiec wiedza co na nim jest. To oni maja problem z systemem a nie
    ty wiec niech oni ponosza za to konsekwencje. Uzytkuje karte Lucasa prawie 2
    lata i nie zdarzyl mi sie taki przypadek jak ty opisujesz.

    D.

  • 5. Data: 2003-02-05 11:40:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1qsv2$me2$1@atlantis.news.tpi.pl, Dave <w...@o...pl>:

    > a co cie obchodzi to co oni maja w systemie ? Ty dostajesz wyciag i
    > to jest dla ciebie wyznacznik tego co nalezy splacic.

    No tak, ale na najnowszym wyciagu - jak pisalem - mam niewytlumaczalne
    poprzednimi moimi wyciagami odsetki karne, wiec tak jak piszesz powinienem
    je splacic, natomiast ja chce je reklamowac.

    > Oni tez sa w stanie odtworzyc ten wyciag wiec wiedza co na nim jest.
    Wiec jeszcze raz powtarzam, ze odtwarzaja sobie wyciag np. numer 19 i maja
    na nim co innego, niz ja mam na fizycznym, rozumiesz?

    > To oni maja
    > problem z systemem a nie ty wiec niech oni ponosza za to
    > konsekwencje.
    No dobrze, co proponujesz, że powinienem zrobic zamiast reklamowac
    nienalezne moim zdaniem odsetki?

    > Uzytkuje karte Lucasa prawie 2 lata i nie zdarzyl mi
    > sie taki przypadek jak ty opisujesz.

    Ja rowniez tyle ale sie wlasnie zdarzyl.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-02-05 11:50:04
    Temat: Odp: [Lukas] - klopoty z rozliczaniem miesiecznym KK
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

> [...]
    2
    > lata i nie zdarzyl mi sie taki przypadek jak ty opisujesz.

    jezeli przykladowo masz wyciag na dzien 15.01.03 i obciazenie za ostatni
    miesiac 1000 zl
    a dzwonisz spytac sie np 20.01.03 o ten sam okres rozliczeniowy
    16.12.02-15.01.03 to mozesz miec wiecej niz 1000zl

    transakcje splywaja z opoznieniem... rekord to raz z conforamy mialem
    dopiero na 3 wyciagu operacje (super dla mnie)
    czesto sie tak zdarza, ale to nie jest zalezne od banku...
    na ostatnim wyciagu rowniez nie mam jednej operacji z 12.01.03 (WOŚP) ale na
    0800xxxxxx juz widnieje

    pytanie dlaczego naliczyli Ci 60 zl? 35 zeta (chyba tyle naliczaja za
    zwloke) + odsetki od okolo 1200 zl...dziwne

  • 7. Data: 2003-02-05 11:59:01
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    > No tak, ale na najnowszym wyciagu - jak pisalem - mam niewytlumaczalne
    > poprzednimi moimi wyciagami odsetki karne, wiec tak jak piszesz powinienem
    > je splacic, natomiast ja chce je reklamowac.

    to oczywiste

    > Wiec jeszcze raz powtarzam, ze odtwarzaja sobie wyciag np. numer 19 i maja
    > na nim co innego, niz ja mam na fizycznym, rozumiesz?

    oni w ten sposob nie odtwarzaja ale tworza na nowo wyciag na 19 maja. A on
    moze byc inny niz ty dostales na skutek spoznionych ksiegowan. Ale to cie
    nie obchodzi - oni powinni odtworzyc twoj wyciag i na jego podstawie
    obliczyc odestki.

    > No dobrze, co proponujesz, że powinienem zrobic zamiast reklamowac
    > nienalezne moim zdaniem odsetki?

    oczywiscie ze reklamowac
    jeszcze bym dopisal ze jesli taka sytuacja sie powtorzy to zrezygnujesz z
    korzystania z karty...

    D.

  • 8. Data: 2003-02-05 13:31:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1qu9j$69k$1@atlantis.news.tpi.pl, Dave <w...@o...pl>:

    > oni w ten sposob nie odtwarzaja ale tworza na nowo wyciag na 19 maja.
    No i tak tworza i jest inny.

    > A on moze byc inny niz ty dostales na skutek spoznionych ksiegowan.
    Nie, to nie to. Jakas inna pomylka.

    > Ale to cie nie obchodzi - oni powinni odtworzyc twoj wyciag i na jego
    > podstawie obliczyc odestki.
    Wlasnie tego oczekuje i dlatego reklamowalem.

    > oczywiscie ze reklamowac
    no i tak zrobilem - wydawalo mi sie, ze kwestionujesz takie postepowanie

    > jeszcze bym dopisal ze jesli taka sytuacja sie powtorzy to
    > zrezygnujesz z korzystania z karty...
    na razie ustnie zlozylem w Lukas LInii; jak nie oddzwonia, to wycieczka do
    oddzialu i okaze te wyciagi oraz postrasze tak jak sugerujesz

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-02-17 07:45:31
    Od: "Waldemar Cieciuch" <w...@p...onet.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > calkowitego zadluzenia na wyciagach, ktore widnieja u nich w systemie, z
    > tymi, ktore fizycznie widnieja na wyciagach papierowych.

    Daj Kolego znać, jak zakończyła się Twoja przygoda.
    Pozdrawiam
    Waldek

  • 10. Data: 2003-02-17 08:01:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2q3vc$o9l$1@news.onet.pl, Waldemar Cieciuch
    <w...@p...onet.pl>:
    > "Robert" <s...@o...pl> wrote in message

    > Daj Kolego znać, jak zakończyła się Twoja przygoda.
    > Pozdrawiam

    Lukas Linia oddzwonila sumiennie (nawet kilkakrotnie przy braku odpowiedzi)
    i z wynikiem, jakiego sie spodziewalem - ze wynika to z nastepstw
    reklamowanej transakcji.

    W tym czasie reklamacja pisemna zostala juz zlozona w oddziale.

    --
    Robert