  • 1. Data: 2003-12-29 08:19:34
    Temat: Lukas - jak placic mniej, niejasnosc w sprawie oplaty za token
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    Jak to jest z tym zwolnieniem z oplaty za token?

    W ulotce "Jak placic mniej":
    http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_jak_placic_mnie
    j_epro.asp
    czytamy:

    Jeśli przynajmniej raz w miesiącu wykonasz przelew, założysz lokatę lub
    zlecenie przy użyciu tokena, zostaniesz zwolniony z nowowprowadzonej opłaty
    za jego użytkowanie (1 zł).

    Natomiast w TOiP:
    http://www.lukas.com.pl/oferta_toip.asp
    czytamy:

    ** Jeżeli przynajmniej raz w miesiącu za pośrednictwem LUKAS e-Banku
    wykonano przelew, założono lokatę lub zrealizowane zostało zlecenie
    ustanowione w LUKAS e-Banku, opłata za użytkowanie tokena nie jest pobierana
    0 PLN.

    Zatem wedlug przypisu do TOiP jesli co miesiac tylko realizuje sie zlecenie
    stale, ktore kiedys tam bylo ustanowione przy pomocy tokena, to oplaty za
    token nie bedzie, natomiast wedlug ulotki to nie wystarcza.

    To jak jest?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-12-29 09:34:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stale, ktore kiedys tam bylo ustanowione przy pomocy tokena, to oplaty za
    > token nie bedzie, natomiast wedlug ulotki to nie wystarcza.

    Obowiązywać Cię może tylko TOiP - nigdy ulotka, więc zawsze możesz składać
    reklamacje :)

    A czy rację miał marketing czy dział prawny, to się okaże w praniu. Jest
    oczywiście trzecia możliwość - informatycy wymyślili jeszcze inną wersję ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-12-29 09:44:55
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsoske$n20$...@n...news.tpi.pl,
    Tomasz Waszczynski <w...@w...org>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bsoo2u$e2d$1@topaz.icpnet.pl...

    > Obowiązywać Cię może tylko TOiP - nigdy ulotka, więc zawsze możesz
    > składać reklamacje :)

    To oczywiste, jednak chcialbym wiedziec a priori, jak sie zachowa system.
    Poki co nie bede mial mozliwosci przetestowac, bo uzywam tokena dosc
    intensywnie, poniewaz Lukas to moje podstawowe konto rozliczeniowe.
    Aczkolwiek po ostatnich korzystnych zmianach w Inteligo (nieograniczona
    historia z filtrowaniem i ksiazka odbiorcow) zastanawiam sie, czy nie
    przeniesc sie z rozliczeniami tam, mimo gorszego oprocentowania i oplat 99gr
    za przelewy.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-12-29 09:57:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]
    > historia z filtrowaniem i ksiazka odbiorcow) zastanawiam sie, czy nie
    > przeniesc sie z rozliczeniami tam, mimo gorszego oprocentowania i oplat

    Powtórz to, bo własnym uszom nie wierzę. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2003-12-29 09:58:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsotqk$l67$1@news.onet.pl...

    > Powtórz to, bo własnym uszom nie wierzę. :-)

    Tfu. Oczom. :-)))))))

  • 6. Data: 2003-12-29 10:06:02
    Od: z...@p...onet.pl

    Że też nie zauważyłem tego :(
    Gratuluję spostrzegawczości, godnej przyrównania p.mec. B.Szumielewicz ;).
    Widocznie Lukas nie ma odpowiedniego 'Centrum Legislacyjnego'?...

    IMO różnicą określeń warunków bym się jednak nie przejmował, bo:
    * Ważniejszym dokumentem wydaje się być TOiP.
    * W razie zaistnienia sporu (reklamacyjnego) uzus prawny uwzględnia sytuację
    (dokument) korzystniejszą dla klienta.
    * W ostateczności - dla spokoju ducha - można raz w miesiącu poświęcić te 3
    min. na jakiś przelewik, zawsze coś się znajdzie odpowiedniego w nawale
    rozmaitych opłat.

    Tak, czy owak, sprzeczność interpretacyjna pozostaje...

  • 7. Data: 2003-12-29 10:09:39
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsotqk$l67$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > Powtórz to, bo własnym uszom nie wierzę. :-)

    Dlaczego?
    Czy dalem sie poznac jako jakis zatwardzialy wrog Inteligo?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-29 10:14:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Dlaczego?
    > Czy dalem sie poznac jako jakis zatwardzialy wrog Inteligo?

    Eeeeeee... no tak jakby. :-)

    Świat się wali, Glenn za chwilę oświadczy, że zamyka konto w Lukasie i
    mBanku, a zaczyna korzystać tylko z inteligo. :-)

  • 9. Data: 2003-12-29 10:25:45
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli przynajmniej raz w miesiącu wykonasz przelew, założysz lokatę lub
    > zlecenie przy użyciu tokena, zostaniesz zwolniony z nowowprowadzonej

    Na ulotce, w nawiasie podana jest kwota, jaką możesz zaoszczędzić, a nie
    jaką będziesz musiał zapłacić. Trzeba dokładnie wczytać się w treść ulotki.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-12-29 10:27:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Świat się wali, Glenn za chwilę oświadczy, że zamyka konto w Lukasie i
    > mBanku, a zaczyna korzystać tylko z inteligo. :-)

    Eeee - czy ja wyglądam na osobę, która z własnej i nie przymuszonej woli
    będzie płacić za przelewy ;-))) ? Jak Inteligo zlikwiduje opłaty za przelewy
    i wprowadzi jakieś sensowne produkty, które gdzie indziej są standardem (KK,
    kredyt odnawialny) to pogadamy ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn