  • 1. Data: 2006-06-05 13:22:39
    Temat: Lukas ekonto Pro wspolne??
    Od: "Curiuos" <c...@m...pl>

    Witam grupowiczow.
    Musze przyznac, ze niby drobne zmiany w tabeli oplat i prowizji Multibanku
    zaczynaja mnie meczyc.
    W zwiazku z czym zastanawiam sie na przeniesiem Multikonta My do LukasBanku.
    W ofercie Lukas nie ma kont wspolnych, czy orientujecie czy/jak mozna
    "przysposobic" ekonto Pro do takiej funkcjonalnosci? I jak ma sie to do
    comiesiecznych oplat (dodatkowa karta, dostep do konta przez interent: drugi
    token, identyfikator)?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-06-05 14:10:31
    Temat: Re: Lukas ekonto Pro wspolne??
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Curiuos" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W ofercie Lukas nie ma kont wspolnych, czy orientujecie czy/jak mozna
    > "przysposobic" ekonto Pro do takiej funkcjonalnosci? I jak ma sie to do

    Idziesz z osoba lub jej dowodem do placowki i ustanawiasz pelnomocnika ...

    > comiesiecznych oplat (dodatkowa karta, dostep do konta przez interent:
    > drugi token, identyfikator)?
    A to sprawdz w toip
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 3. Data: 2006-06-05 15:59:47
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-06-05 16:10, kiedy jareka zdecydował(a)
    się stwierdzić,że:

    > A to sprawdz w toip
    Najprościej za konto płacisz niezależnie od ilości osób, za karty,
    tokeny i tym podobne - zależnie od tej ilości.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2006-06-05 22:26:10
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Mon, 5 Jun 2006 16:10:31 +0200, na pl.biznes.banki, jareka napisał(a):

    > Idziesz z osoba lub jej dowodem do placowki i ustanawiasz pelnomocnika ...

    I pewnie jeszcze można kredyt wziąć na obcą osobę mając tylko jej dowód?
    Poza tym jeśli konto ma być wspólne to lepiej zrobić tę osobę
    współposiadaczem a nie pełnomocnikiem.

    pzdr
    konlin

  • 5. Data: 2006-06-06 06:46:43
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Curiuos wrote on 2006-06-05 15:22:
> [...]
    > comiesiecznych oplat (dodatkowa karta, dostep do konta przez interent: drugi
    Udajesz się do oddziału z osobą, która ma być współwłaścicielem i już.
    Druga karta electron jest płatna, tak samo drugi token. Dostęp
    internetowy jest gratis, tak samo telefoniczny. Opłaty za konto są takie
    same jak przy jednym właścicielu.

    Michał M

  • 6. Data: 2006-06-06 09:22:26
    Od: "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I pewnie jeszcze można kredyt wziąć na obcą osobę mając tylko jej dowód?
    Zakladam, ze nie. Nie wiem, nie o to pytano ...

    > Poza tym jeśli konto ma być wspólne to lepiej zrobić tę osobę
    > współposiadaczem a nie pełnomocnikiem.
    Moze. Ja opisalem na bazie wlasnych doswiadczen.
    Czy wspolposiadacz i pelnomocnik maja takie same prawa?
    --
    Pozdrawiam,
    jareka

  • 7. Data: 2006-06-06 23:31:25
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    "jareka" <jarkita@_usun_to_interia.pl> napisał(a):
    > Moze. Ja opisalem na bazie wlasnych doswiadczen.
    > Czy wspolposiadacz i pelnomocnik maja takie same prawa?

    Nie. Współposiadacz ma takie same prawa jak Posiadacz, ale Pełnomocnik
    nigdy nie ma takich samych praw. Poza tym jeśli ktoś chce się dowiedzieć
    dokładnie, to polecam regulamin konta... :))
    http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_konta.pdf

    Pozdrawiam,
    Piterson