  • 1. Data: 2006-06-05 12:49:29
    Temat: Visa Electron i Maestro w USA?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Chyba nie uda mi się założyć karty kredytowej tak szybko jak mi będzie
    potrzebna (w każdym banku mowią o kilku tygodniach, jeszcze dzisiaj
    spróbuję w PKO BP). Czy da się jakoś wyjąć pieniądze w USA za pomocą
    kart Visa Electron mBanku lub Maestro Kredyt Banku?

  • 2. Data: 2006-06-05 13:05:07
    Temat: Re: Visa Electron i Maestro w USA?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:e6199i$frg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > jeszcze dzisiaj spróbuję w PKO BP). Czy da się jakoś wyjąć
    > pieniądze w USA za pomocą kart Visa Electron mBanku lub Maestro

    Da sie. I na pewno taniej niz kredytowa.

    marekz

  • 3. Data: 2006-06-05 13:08:13
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Da sie. I na pewno taniej niz kredytowa.

    A jak? Gdzie? Bankomaty obsłużą takie karty?

  • 4. Data: 2006-06-05 13:12:46
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:e61ag0$gll$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jak? Gdzie? Bankomaty obsłużą takie karty?

    Jesli chodzi o Maestro KB to nie mam pewnosci, bo nie posiadam,
    ale VE mbanku obsluzy wiekszosc bankomatow.

    marekz

  • 5. Data: 2006-06-05 13:19:05
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > A jak? Gdzie? Bankomaty obsłużą takie karty?

    Będzie to jednak dosc droga zabawa. Wiekszosc bankomatow w USA dolicza
    "swoja" prowizje, do tego prowizja banku wydajacego karte i
    nienajkorzystniejsze przewalutowanie.

  • 6. Data: 2006-06-05 14:17:47
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Tommeck napisał(a):
    > Będzie to jednak dosc droga zabawa. Wiekszosc bankomatow w USA dolicza
    > "swoja" prowizje, do tego prowizja banku wydajacego karte i
    > nienajkorzystniejsze przewalutowanie.

    Gdzie znajdę jakieś szczegóły na temat wypłacenia gotówki za pomocą Visy
    Electron z mBanku?

  • 7. Data: 2006-06-05 14:39:02
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Gdzie znajdę jakieś szczegóły na temat wypłacenia gotówki za pomocą Visy
    > Electron z mBanku?

    Prowizje banku masz określone w umowie dotyczącej używania karty. Kursy będą
    jakie będą. Prowizję bankomatu przeczytasz na bankomacie lub na jego ekranie
    przed finalizacja transakcji.

  • 8. Data: 2006-06-05 15:28:37
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Tommeck napisał(a):

    > Prowizje banku masz określone w umowie dotyczącej używania karty. Kursy będą
    > jakie będą. Prowizję bankomatu przeczytasz na bankomacie lub na jego ekranie
    > przed finalizacja transakcji.

    A przykładowe wartości tego ostatniego?

  • 9. Data: 2006-06-05 16:06:39
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > A przykładowe wartości tego ostatniego?

    Nie spotkalem sie z wyzsza, niz 2 dolary za transakcje, ale to nie znaczy ze
    takich nie ma.

  • 10. Data: 2006-06-05 17:05:02
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w